Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad bör man tänka på vid köp av diskmaskin?
          Christoffer
          Inlägg 09-09-2008, 21:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 616
          Medlem nr: 439

Jag funderar på att köpa en bänkdiskmaskin, men undrar...
          Vad bör man tänka på?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          blomkronan
          Inlägg 09-09-2008, 21:54
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

Visst har ljudet betydelse, samt en bänkmaskin tvättar endast 4 kyvär åt gången... g.gif är det värt tiden och ljudet?? Man kan lika gärna diska själv...
          Som jag sa det finns diskmaskiner som bara tar 45 cm, då menar jag under bänk full höjd, höj och sänkbara 81-87 cm, dom tar betydligt mera disk och låter mindre och man har bänkskivan kvar att bereda mat på...

Citera
          Ramred
          Inlägg 10-09-2008, 07:05
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 297
          Medlem nr: 13 580

CITAT (blomkronan @ 09-09-2008, 22:54) *
          Visst har ljudet betydelse, samt en bänkmaskin tvättar endast 4 kyvär åt gången... g.gif är det värt tiden och ljudet?? Man kan lika gärna diska själv...
          Som jag sa det finns diskmaskiner som bara tar 45 cm, då menar jag under bänk full höjd, höj och sänkbara 81-87 cm, dom tar betydligt mera disk och låter mindre och man har bänkskivan kvar att bereda mat på...

För egen del tycker jag absolut det är värt ljudet, istället för att diska för hand. Dom väsnas ju inte alls så mycket nu som förr, när det oftast bara var en tunn plastlucka. Valde att köpa en bänkmaskin för några år sedan, men placerade den i ett vanligt 60-skåp under bänken. Bodde då i lägenhet och det var en klar fördel att göra så mot att behöva riva bort ett helt skåp för en stor maskin. När vi flyttade hit till huset placerade vi den på liknande vis. Det att tänka på då är ju att det är en ok pump för avloppsvattnet.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 21:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon