Jag tror faktiskt att dom flesta av oss har mer eller mindre överbokat med växter. För om vi tar en titt i förkultiveringsforumet , så är nästan alla mer eller mindre fast i "såträsket" och får en massa nya småplantor varenda säsong....och sen kommer trädgårdsforumet, köksträdgården och alla andra forum här på Odla som ju också handlar om fortplantering öht..
Det är ju omöjligt att ha plats för alla "bebisar" som föds varje vår om man bor i en lägenhet, och inte har en kolinilott. En del säljer sina sticklingar eftersom dom bara inte får plats med dom, och andra ger bort dom till höger och vänster..i den kategorin finns jag, men, nu har ju vännerna också fullt med växter som dom har fått av mig, så nu är även den möjligheten att placera ut dom borta.
Återstår bara att inte så mer än vad man kan ta hand om...hur nu det ska gå till, för det är ju så imla kul att se hur det börjar röra sig i jorden
PS, Det är altid roligt att kunna få ge en ros till en person vars färdigheter är värda att rosas..