Todeloo,
Nu på morronen idag (tisdag) kom en regnskur så jag är så nöjd att gödningen kom dit den skulle :-)
Ja av drömyrkena avrt det nog faktiskt ett - jag avrt ingenjör :-) men tyvärr inte gemolog( bedömning och värdering av ädelstenar) även om jag ahr fuskat i den branschen också :-) tillräckligt för att tillfredsställa en massa lustar - silversmed vart jag itne heller även om jag har fuskat LITE - gillar ju 'beads' med så :-) www.corinabeads.com är ju ett faaarligt ställe om man vill kika på vad man faktiskt kan lära sig å göra hemmavid :-) Näää- föräldrarna gav mig rådet att satsa på något så man hade en säker inkomst sedan kunde man roa sig allt vad man kunde efteråt ;-) vilket jag iofs gör - på fritiden mest då. Fast ibland funderar jag på hur det skulle varit om man inte jgort så - fast det är inte många tankar åt det hållet. Ja konstnär ville jag lääänge bli också :-)
Jag är väldans nöljd ändå......där jag går å pular på mitt berg. Bara husrenoveringen vart klar nångång (suck) men ett år och det värsta kvar - KÖKET och den nya värmepannan ( urrk) plus allt löst snickeri men det börjar ju komma så långt att man får ltie vittring med........
Hälsar Ingrid som hoppas på nytt kök i höst
|