Jag skrev i mitten av september i tråden "vad har du gjort......" där jag berättade om ännu ett idiotprojekt bland alla stenar i trädgården, jag lovade då att återkomma med bilder på resultatet.
Det hela började med att jag ville ha lite ormbunkar i släntrabatten som är lite hur som haver, under skogspromenaden hittade min älskling en övervuxen betongring som någon gång i tiden har använts som grillring, han såg genast framför sig en grillplats mellan våran och grannens tomt.
Sagt och gjort, jag planterar ner dom fyra strutbräken jag hittade och pojkarna hämtar grillringen ute i skogen
Detta var söndagen 14 september.
Måndag 15 september påbörjas "projekt idiotus"
grillprojekt 1.jpg Den ena stubben var så enorm så den fick vi elda loss.
att elda en stubbe.jpgDet tog några dagar att få loss den då trät var surare än jorden, men skam den som ger sig.
grillprojekt 3.jpgLördag 20 september stod den nya grillplatsen färdig och vi premiärgrillade på kvällen, tanken med grillplatsen är att vi efter att ha lekt ute i snön med barnen ska kunna både värma oss och kunna grilla lite där, och naturligtvis kunna ha sköna grillkvällar med grannarna på sommaren också.
grillprojekt 5.jpg Detta var ett av våra projekt i den gräsbevuxna stenträdgården, tack för att du tittade
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.