Visst Berith, jag förstår din synpunkt , och ditt första exempel stämmer ju in. ..och om man har bestämt att det inte ska vara reklam i forumet, då ska det naturligtvis inte vara det.
Men å andra sidan var Erik tillräckligt ärlig att redan från början tala om för oss ,att i företaget ingick även hans sambo, för det har han ju kunnat låta bli att tala om... och då är frågan, hade det varit ok att beskriva och informera oss om manicken om han hade utelämnat detaljen om sambon ?
Riktig reklam brukar ju vara väldigt gåpåig med fyrverkerier etc ( nu överdriver jag nog lite kanske

) men jag tycker att inlägget är mer ren information om att den finns i marknaden..inlägget är ju väldigt diskret med bara en länk att klicka på, om man nu är intresserad av en äppelupptagare...för om man inte är det, då kickar man ju inte på länken öht. Men, som jag sa förut, det skulle kanske ha varit mer lämpligt att göra inlägget i redskap eller köksväxter, eftersom det är där man kanske skulle leta efter såna saker..
Nu är det ju inte längre aktuellt för mig, men jag hade varit enbart glad om jag hade sett det för 2 år sedan.