Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo nästa torsdag åker jag på kort semester till Grekland Hur var det nu??? Ok att ta med sin frön men kanske inte sticklingar eller?? Jag hoppas att något fortfarande blomar där nere men det är kort om tid jag åker hem på sö igen men kamsera går nog varm denna gång med ska ni se bara det att jag för första gången ska flyga själv och tom lämna barnen i sverige ...men det var vila jag skulle göra och njuta Håller ni tummarna nu om att något blommar och att jag kanske kommer hem med nåt skojj
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (malin72 @ 16-10-2008, 23:13)
jo nästa torsdag åker jag på kort semester till Grekland Hur var det nu??? Ok att ta med sin frön men kanske inte sticklingar eller?? Jag hoppas att något fortfarande blomar där nere men det är kort om tid jag åker hem på sö igen men kamsera går nog varm denna gång med ska ni se bara det att jag för första gången ska flyga själv och tom lämna barnen i sverige ...men det var vila jag skulle göra och njuta Håller ni tummarna nu om att något blommar och att jag kanske kommer hem med nåt skojj
Grattis till en välbehövlig kortsemester Malin . Hoppas du får massor med ljus och värme så att batterierna blir uppladdade igen ......hoppas du får massor av denna
Det där med fröer och sticklingar kan du läsa om på jordbruksverkets hemsidor, men jag har för mig att jag kom fram till att man kan ta med fröer från Grekland. Du kan till och med ta med plantor om de är E-märkta om jag inte minns fel. Vill du vara säker ska du läsa på.
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!