Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo nästa torsdag åker jag på kort semester till Grekland Hur var det nu??? Ok att ta med sin frön men kanske inte sticklingar eller?? Jag hoppas att något fortfarande blomar där nere men det är kort om tid jag åker hem på sö igen men kamsera går nog varm denna gång med ska ni se bara det att jag för första gången ska flyga själv och tom lämna barnen i sverige ...men det var vila jag skulle göra och njuta Håller ni tummarna nu om att något blommar och att jag kanske kommer hem med nåt skojj
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
allihopa oj vad man längtar ner nu...skriker väl på sambon så fort jag ser något som blommar STANNA BILEN som att dom inte redan har kaos med bilar runt Aten Jag är så rädd för tull tull folket så jag måste nog läsa på jordbruksverkets sidor annars ser man ut så här när man väl är hemma igen fniss Kom på en sak eftersom att jag säkert inte kommer veta vad det är för något jag tar så ser det kankse lite skojj ut...först fota sen knipsa...
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250
CITAT (malin72 @ 17-10-2008, 12:57)
allihopa oj vad man längtar ner nu...skriker väl på sambon så fort jag ser något som blommar STANNA BILEN som att dom inte redan har kaos med bilar runt Aten Jag är så rädd för tull tull folket så jag måste nog läsa på jordbruksverkets sidor annars ser man ut så här när man väl är hemma igen fniss Kom på en sak eftersom att jag säkert inte kommer veta vad det är för något jag tar så ser det kankse lite skojj ut...först fota sen knipsa...
Jaha, ni ska till Aten? Kul, där har jag inte varit. Ska ni åka vidare någonstanns med båt eller ska ni stanna i stan?
Du ska inte oroa dig (tror jag ) Sno fröer och lägg i något praktiskt. Fickan? Eller nåt gammalt tomt sminketui (eller vad det heter). Jag hade ju levande blommor i handbaggaget
Medlem
CITAT (Chamomille @ 17-10-2008, 13:02)
Jaha, ni ska till Aten? Kul, där har jag inte varit. Ska ni åka vidare någonstanns med båt eller ska ni stanna i stan?
nej så här är det..sambon åker ner på jobb dit då och då (eller lite väl mycket i år) hm jo iallflall..denna gång så kände vi att jag skulle få följa med några dagar...så han jobbar på fre och då ska jag gå i Storstan ensam (höll på att bli rånad sist) sen är han nog ledig på lö och vi åker nog runt med bilen..inget är planerat utan vi tar det som det kommer..men att vi åker utanför stan är säkert..finns så mycket vackert att se där utanför inte mitt inne bara bilar, hus och massa folk..jo visst man kan handla med men för blommornas skull åker vi nog iväg men nu blev jag lite sugen på att ta någon ö med...men vi får nog spara på den karramellen
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250
CITAT (malin72 @ 17-10-2008, 13:08)
nej så här är det..sambon åker ner på jobb dit då och då (eller lite väl mycket i år) hm jo iallflall..denna gång så kände vi att jag skulle få följa med några dagar...så han jobbar på fre och då ska jag gå i Storstan ensam (höll på att bli rånad sist) sen är han nog ledig på lö och vi åker nog runt med bilen..inget är planerat utan vi tar det som det kommer..men att vi åker utanför stan är säkert..finns så mycket vackert att se där utanför inte mitt inne bara bilar, hus och massa folk..jo visst man kan handla med men för blommornas skull åker vi nog iväg men nu blev jag lite sugen på att ta någon ö med...men vi får nog spara på den karramellen
Oh va roligt det låter. Nu blev jag sugen på en resa... Det där med rån. Huh. Första gången jag var i Thailand så åkte det förbi en moppe med 2 snubbar. Han ryckte tag i en väninnas handväska i förbifarten, fast hon höll i hårt så dom fick inte med sig den Jag har aldrig handväska utan fickor som är stängda... Hoppas ni får kul Och varmt