Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Problem med att katten hoppar på min arm, och både rivs och bits precis när hon har kurrat och blivit
          Söttok06
          Inlägg 17-10-2008, 10:50
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 405
          Medlem nr: 10 494

Bifogad fil  Vår_katt.jpg ( 36.26k ) Antal nedladdningar: 49

lite klappad. Hon kommer i sängen när jag ligger och verkar vilja bli klappad. Kurrar och buffar med hvudet. Plötsligt gör hon ett anfall mot min arm som hon sätter både klor och tänder i, hårt. Jag har fått fler rivmärken.

Vad kan det bero på? Är hon understimulerad? Jag jobbar heltid och sonen är ofta med kompisar efter skolan. 2 gånger i månaden är jag hemma mer för jag är ledig.
          Hon äter för närvarande p-piller, men det var likadant innan. Tycker att det känns obehagligt nu när hon vill komma upp i sängen. Det kan också vara när jag sitter och läser och hon vill bli klappad för att hon sen ska bita mig.

Ska hon ha en kattkompis att busa med på dagtid? Vet veterinären något om sådant här? Vi bor i Stockholm.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          skogstroll
          Inlägg 17-10-2008, 12:55
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

jag hade också en sån kisse, ibland blev han lite till sig och ville bita lite här och där. Men å andra sidan var han jättego och jättesnäll och tröstade en när man var lessen... han blev 20 år -cry-.gif

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-09-2025, 06:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon