CITAT (Platinum @ 16-10-2008, 16:02)

Jag har förstått att många har problem när de surfar runt på Odla.nu och uppfattar det som att forumet är långsamt jämfört med andra sidor på nätet. Har själv testat olika webbläsare och har märkt att de tre jag testat fungerar bättre än Internet Explorer just när det gäller odla.
Så vilken webbläsare använder du?
Jag hade problem med att Odlas sida laddades mycket långsammare när jag hade IE som webbläsare. Nu har jag bytt till Mozilla Firefox och har även Adblock Plus. Resultat: Det går mycket snabbare för det mesta - men ibland går det sirapströgt i alla fall.
Jag uppfattar det som att det går trögare att ladda upp Odla.nu öht sedan all reklamen tillkom, både upptill och till höger (säger sig väl egentligen självt att det tar längre tid att ladda en sida med mycket annonser på...)
Jag fattar inte riktigt vilka du vill ska rösta i den här omröstningen. Tycker att rubriken är svårtydd eftersom den är, i mina ögon, konstigt uppbyggd. När man sedan läser ditt inlägg under själva omröstningen så framstår frågan som högst allmän - tycker jag i alla fall...
Redigerat av Betty: 17-10-2008, 11:14