Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Klätterställnig m glasklot?
          LinaFina
          Inlägg 17-01-2003, 18:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 27
          Medlem nr: 554

Jag behöver fler stöd till kommande trädgårdsmedborgare (klematiser wub.gif ) Eftersom buskarna börjar ta slut så får väl fristående ställnigar bli knepet. Har sett i flera olika tidningar typ Rolls royce- klätterställningen: ställnig av järn toppat med ett blått glasklot. Är det nån som vet vart man får tag i sådana? Postorder? Plantskolor/Garndencenters i södra Sverige? Pris?

(Psst vad betyder de olika ikonerna man kan göra famför varje inlägg, kamera = foto, men vad betyder huset, pilen, tummen osv?? Nyfiken.)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Helen i Skåne
          Inlägg 18-01-2003, 12:10
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 817
          Medlem nr: 33

Jag använder mig av armeringsjärn som rostar så vackert, det kommer att bli ÄNNU fler än de jag redan har. Om man kapar ett armeringsjärn på längden så det är ca 5o cm högt kan man ställa det i en båge runt pionbuskarna som stöd. Det har jag gjort och det funkar jättebra. Det syns i och för sig inte alls när de blommar men å andra sidan är det läckert nu när det syns tillsammans med bruna blad och stammar...
          Man kan linda in glaskulor i ståltråd och fästa lite var som helst, jag har gjort en variant och klätt in min smidesljuskrona. Fast då använde jag silvertråd och hade målat kronan i silverfärg. Många år sedan nu men den står sig än. laugh.gif

--------------------

Vänliga hälsningar Helen i Skåne

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 11:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon