Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min Kornett-blomma har ordet..., nu är jag inne efter utevistelsen...
          tepa
          Inlägg 25-10-2008, 00:25
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 670
          Medlem nr: 13 427

Hej

Jag är inte så säker på att jag gjort rätt nu, men jag har tagit in mina Kornetter efter en utevistelse hela sommarn. Den ena blommar ännu och har knopp på gång. Den andra har inga knoppar vad jag kan se. Har alltså tagit in dom, klippt bort vissna blad och vattnat med näring. Sedan ställde jag dem i ett fönster i nord-väst-läge, där de stod innan jag satte ut dom. Nu hoppas jag att ni, mina vänner, säger till om jag ska göra något mer ? Dessa blommor står fortfarande i sina original-innerkrukor inne i en ytterkruka. Jag tycker att dom har det väldigt trångt, bladen har förökat sig med en ordentlig fart. Men jag ska väl försöka hålla mig och inte plantera om förrns februari.

Mvh Tepa

Redigerat av tepa: 25-10-2008, 00:40
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Nya_Vinden__Small___2_.jpg ( 77.23k ) Antal nedladdningar: 56

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 13:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon