CITAT (lämås @ 27-10-2008, 22:15)

Hörrni...har ett tips...eller en idé ang varv 2 . Istället för att skicka i förra ordningen (1-10) kan vi välja fritt på listan....o sen stryka den vi skickat till......listan skickas ju med till alla. Detta för att få mer variation på fröerna.....samma med perenna kedjan!! vad tror ni??
Jag ställer mig lite tveksam.
Förslaget om varv 2 kom upp från de som låg väldigt högt upp på listan i första omgången. De hade ju mer eller mindre, bara mina fröer att välja från.
Därför tycker jag att varv 2 i första hand ska skickas till dem första på listan. (Förhoppningsvis innehåller inte kuvertet bara mina fröer då

)
Men jag hoppas att ni inser att ett varv 2 förutsätter att kuvertet innehåller mer än 20 fröpåsar?
Den här frökedjan började jag med 10 fröpåsar och jag hade nog hoppats på att få plocka åt mig 10 nya
1:an på listan bidrog med ytterligare 10 påsar, jag tycker att hon ska få plocka 10 nya hon också.....
Medan jag har skrivit det här har jag nu bestämt mig.
När kuvertet kommer tillbaka till mig PM:ar jag 1:an på listan och berättar vad som finns i kuvertet. Vi behåller 10 påsar var (om vi nu vill det).
Sen får vi se hur mycket som finns kvar och då skriver jag i den här tråden och frågar om ni vill vara med på en omgång 2 och hur vi isf ska genomföra den.
Låter det OK?