Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Katt som bokstavligen äter filtar
          CillaM
          Inlägg 31-10-2008, 21:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 419
          Medlem nr: 4 901

Sascha, en av mina katter, älskar att äta mina filtar, ull ska det vara också. Det ser ut som om gigantiskt stora ullmal vart framme. Tuggar i sig fransarna gör hon också. Vad är det som är så himla gott att hon totalt ruinerar mig på vackra filtar?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Solstorm
          Inlägg 03-11-2008, 10:58
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Jag har en "ylleätare". Han var hos mamman tills han var 12 veckor, men hon var en dålig mamma som inte tog sig an ungarna. Han är nog flaskmatad som liten och sedan fick han torrfoder hos uppfödaren. Jag har hört att det kan hjälpa att ge extra b-vitamin, men här har det inte hjälpt.

Stimulans får han så det räcker. Här är någon människa hemma för det mesta, här finns fler katter som han leker och har roligt med, han får även gå ut, så stimulans saknas inte. Yllekläder som vi är rädda om låter vi inte ligga framme. Han har en hemstickad tröja (akryl, inte ylle) som han snart har ätit upp till hälften. Han har även ätit upp ett mjukisdjur som han älskade att bada. Om här stog en spann vatten så doppade han mjukisdjuret i det eller också i vattenskålen.

När de andra katterna äter rått kött så går han och gnager på sin tröja. Hårbollarna han spyr upp är blåa ibland! Han har tillgång till gräs att äta.

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-01-2026, 08:18

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon