Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
det är så härligt när man skaffar riktiga vänner genom odla idag var jag inne i Stockholm och träffade Titti, vi brukar göra så när hon är nere!! Denna gång så ringde jag till wolkenkrabber med för hon hade ju inte träffat honom sen mässan heller, vi är ju gamla odla vänner Så vi har varit och fikat och pratat i kapp det vi missat Och titta vad hon hade med sig...en bukett till var visst är dom häftiga sånna vill jag ha på tomten gulliga Titti Tack så jätte mycket och om det inte blir julhandel i år igen så ses vi till mässan år-2008 1674 (Medium).jpg
år-2008 1678 (Medium).jpg
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Alba @ 07-11-2008, 10:02)
Såå läckert. Vilka bra ideer Titti har.
Malin....så fint du har gjort bilden. De där bruna i hörnen...gör du dem själva i Photoshop eller ?
jag använder bara vanliga corel Paint pro X...inte alls duktig hittade bara att det fanns ramar jag skulle vilja kunna göra mina bilder så där läckert som dom ser ut som att dom ligger ovanpå text eller liksom flyter in så där fint som i vissa bloggar men då måste jag ha större program...så lätt som en plätt så sätter jag bara dit en ram men tack ändå
CITAT (Wilmer @ 06-11-2008, 23:18)
När jag ser dina bilder så....... Minns jag att jag beställde sådana fröer. Fick dem. Vad hände sedan tro Måste ha blivit snigelmat som allt annat
Aha så dom finns att köpa som fröer jaha då måste jag skriva upp det dom är ju tuffa
CITAT (Lady Hamilton @ 06-11-2008, 22:12)
jag vill också träffa Titti!...........
:
och jag vill träffa er
[quote name='Gillan' date='07-11-2008, 10:26' post='927249'] Åhh vad jag också längtar till mässan så jag får träffa dig, titti och alla andra /quote]
ja jag längtar med , jo man tar ju chansen så fort någon vill ta sig till stockholm
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"