CITAT (Gita @ 10-11-2008, 11:22)

Det här är väl ändå en totalt onödig och ganska elak kommentar, som tillför absolut ingenting..?
Gita
Nja, det vet jag inte - för vad alla kan ju räkna ut med röven vad Lilla Birka egentligen ville trycka på med den här tråden från första början?
"Ut med Grå, annars slutar jag, buhu. Håll med omk att Grå är det styggaste som vistats på ett forum och hon har mage att käfta emot mig och vara elak tillbaka. Fy! Tyck synd om mig, älska mig för den jag är"Det jag tycker är mest onödigt, elakt och som definitivt inte tillför ett jäkla skit är att ni hyenor som anser att ni hade det så mysigt och pysigt tillsammans innan stora stygga Grå reggade sig på forumet anser er ha rätt att skicka hot-pm och allsköns skit till folk
runt omkring mig bara för att de inte uttrycker sig negativt om mig.
Den ende som hade nerver nog att skicka ett hat-pm direkt till mig var Gossen Ruda, som uttryckte sin avsmak för mänsklighetens avarter.
Ni kör någon underlig jävla form av kärringmaffia där alla som överhuvudtaget uttryckler något positivt om mig ska få så mycket verbalt däng, i hemlighet, så att de inte vågar yttra sig igen.
Men öppet och på forumet så är ni så jäkla lena i käften.
Nej Lilla Birka, det är inte bara du som skickar denna typ av PM till folk, jag blir upplyst gång efter annan om denna företeelse, men det är samma gäng som håller på - men fatta en gång för alla:
Du och dina polare äger inte forumet och ni styr inte över forumets medlemmar.Om du vill hitta ett annat forum Lilla Birka så är jag säker på att du bör ha gjort det nu, ändå är du här fortfarande - och våndas över forumets orättvisor.