CITAT (Betty @ 17-11-2008, 23:35)

Menar du att jag skulle ha gett ett felaktigt eller sårande svar till någon medlem och att den då skapat sig en ny användare, i detta fall wetgirl, för att skicka spam direkt till mig som PM - för att han eller hon surnat till mot mig? Jag tror inte att det gått till så, jag tror inte att spammaren är en fysisk person ens, jag tror att det är ett sånt där spamprogram, samma som de spam som startar nya trådar med spamlänkar i olika avdelningar - fast en lite annorlunda en, en som går direkt till medlemmarnas brevlådor. Skulle inte förvåna mig om det är fler än jag som drabbats, vi är ju flera tusen medlemmar.
NEJ, NEJ jag menar inte att DU skulle ha sårat eller gett fel svar. Du blev nog bara utvald på "måfå" presis som -Clivia- och -Marcus H- blev tidigare...
Efter som våran "spam vän" gör som den gör och känner till hur man gör sig "osynlig" måste det vara en som varit medlem tidigare... eller så är det en av våra "gäster" som har läst tråden... kommerinte ihåg nu vad tråden hette men tråden... om hur man gör! Om det är en "gäst" som försöker vara rolig så är det ju INGEN av oss som tycker det här är roligt!! Så jag tycker inte du ska ta det personlig, du vart bara utvald...
Men nu kommer vi nog få reda på vem det är... Sussie F Flower tar kontakt med sin kontakt inom polisen, om inte hon kan så har ju jag en jag kan prata med... Och när vi vet vem det är så kan Göran på odla anmäla och då blir det dagsböter för våran "spamvän" och då kommer nog han/hon sluta...