CITAT (Solstorm @ 20-11-2008, 14:20)

Öka antalet röda blodkroppar? Är det inte det våra idrottsmän gör när de bloddopar sig och tränar på hög höjd?
Det kanske är himla bra att dricka periodvis då, tex inför julstök och i god tid innan vårruschen sätter igång i trädgården. Har du märkt några effekter av det Sussie F-Flower?
Jo, det är väl så dom har gjort, idrottsmännen...
Jag tror nog inte att man ska dricka det här théet varenda dag, utan man kan köra en typ 10-dagarskur ibland. Jag förstår ju själv att det inte är bra, som Lena skrev, att få alltför många röda blodkroppar (om man nu verkligen får det ?) men om de bara ökar lite, lite så borde det väl inte vara någon fara. Jag ringde och kollade med min Vårdcentral hur jag legat till i värdena bakåt i tiden och jag ligger i underkant fast jag
är inom det normala ref.området.
Det enda jag har märkt på mig själv är att jag har blivit mindre på händer och fötter. Visste inte att jag var svälld... det var inget jag märkte av i alla fall. Nu kan jag spreta med fingrarna, kan du tro, plus att jag har lite mera kraft i händerna, i själva greppet. Tack och lov... Ringarna har jag fått tagit av mig då jag var rädd att tappa dom.
Mamma hade också blivit av med svullnad i sina fötter och underben och hon kände sig sååå pigg och stark sa hon, när jag frågade henne i förrgår. Hon var då i alla fall på betydligt mer motiverat humör, det hördes väldigt väl.