Nu ska vi se om jag hängde med här.
CITAT (Per K @ 21-11-2008, 16:25)

Om mitt öppna uppträdande, med namn, gör mig till ett "nättroll" i några personers ögon får jag lov att bjuda på detta. (...)
Har någon sagt det? Det skulle väl i så fall vara ts som är det.
CITAT (Per K @ 21-11-2008, 16:25)

Att jag omnämns som "någon annan" i ett av inläggen här i tråden, och inte vid namn, känns lite lustigt. (...)
Spelar roll? Jag skulle nog ha gjort likadant, för även om någon skriver ut sitt namn i en insändare är det ju inte säkert att han vill bli citerad på internet. Trattkantarellen skrev ju bara så här:
CITAT (Trattkantarellen @ 20-11-2008, 23:26)

Någon skulle tjäna mycket på att det inte blir affär...
Någon annan tar sig tid att skriva insändare... (...)
Och bortsett från dessa hårklyverier tycker jag att även om man självklart ska kräva att Ett klick för skogen och liknande organisationer inte fuskar, så känns det lite märkligt att ge sig på dem på det här lite ettriga viset. Vad är målet för dig, Per K? Är det inte bra att skydda skog eller? Man ska inte borra utan lov eller lägga ut felaktiga kartor och allt vad det nu var, det håller jag med om, fast jag kan inte bedöma om så har skett och i så fall kommer de säkert inte att göra om det. Men det viktigaste är väl att skydda skogen! Exakt vad vinner den biologiska mångfalden på att stiftelsen svartmålas?