Visst kan det vara så Gossen Ruda...att det finns en underliggande sjukdom som man gör bäst i att söka konventionell medicinsk hjälp för...det tror jag ingen förnekar! Men jag tror också att det finns en övertro på denna typ av medicin ..som hindrar många från att söka alternativa vägar! Som exempel: När jag jobbade på lab fick jag helt vedervärdiga handeksem..gick till doktorn och fick kortisonsalva...det lindrade lite.. men gick inte bort..sen testade jag kapslar med nattljusolja från hälsokosten..och eksemen försvann helt! Och...jag började få värk...i höfter och ben och knän...så pass att jag fick sömnproblem för att jag hade så ont...började knapra receptfria tabletter..men tänkte att jag måste nog gå till nån läkare för att få nåt annat...sen läste jag om ett nyponpreparat...Lito-X heter det nu....provade det.....och märkte effekten snabbt...all värk försvann!
Lavendel
--------------------
Söker du lyckan för en dag...ta dej ett rus.. Söker du lyckan för ett år....gift dej... Söker du lyckan för hela livet....odla din trädgård!!!!!
|