CITAT (cia73 @ 26-11-2008, 10:08)

Här sitter jag och skrattar för mej själv då jag läser alla era inlägg. Jag känner igen mej i de flesta funderingar.
Som jag skrev i 20manna tråden så håller jag på och byter dator så jag har haft problem med att komma på lösenordet för inloggning. "bra minne men lite för kort"

Sen så är det bara så att småbarnen, kossorna och studier begränsar min sitta framför datorn tid.
Tyvärr så måste jag meddela att jag inte kommer att så blomkronans frön före tidigast 19.12. Sparkar ni ut mej från tråden nu?
Det är bara det att vi kommer att vara bortrest en vecka i mitten av december och jag vill inte riskera att fröna har grott före det, för jag tror inte att jag får nån annan att komma och sköta blombebisar hit.
Att jag dyrt och heligt har lovan sambon att inte starta lysrören före 1.1 nåt år ska väl nog gå att ändra lite på. Det är då bara några dagar i förtid.

Allt har sin tid! Så du när du har tid, kanske blir du ändå först, vem vet??

CITAT (Rosmarin @ 26-11-2008, 08:27)

Nu har jag TITTAT på fröna en liten stund för att se om jag kunde få nåt att hända

... Jag tycker att de har svällt väldigt mycket sedan jag la dem i krukorna. ? Kanske detta betyder att de är på G...?

Jag glor på mina varje dag också och kan inte se nån större förändring...iofs är de flesta lite begravda i jord så det är lite svårt att se.... Och dom får inget extra lyse heller,

MÅSTE fixa det snart!

CITAT (blomkronan @ 26-11-2008, 08:47)

två dagar har gått... bara 5 dagar klar...

till första gror...

MMMmmm visst, för vissa som HAR extralyse.....