Jag är verkligen emot allt vad nedladdning heter men ikväll så kunde jag inte hålla mig, för jag ville så gärna se "Fantomen på Operan", igen. Såg den på bio för några år sedan, vilket jag tycker förmildrar mina omständigheter att få "ladda ner" den, utan avgift..
Jag sökte för flera timmar sedan..., men hade väldigt svårt att hitta hur jag skulle göra, så det slutade med att jag fick maila en vän för att få hjälp, HUR jag skulle ladda ner den...
Min fråga är, om det ska behöva TA så himla lång tid för att "få hem" det man laddar ner..? Jag trodde att ADSL 24 Mb var rätt så snabbt, men jag har ju ingen erfarenhet i min ryggsäck, så egentligen har jag inte en susning om vad jag gör, egentligen.....
När jag började nedladdningen så stod det att det skulle ta 5h. Totalt så var det 1,3 Gb som skulle laddas ner... Nu har det gått 4,5 h .... och fortfarande så står det att mer än hälften återstår att ladda ner, dock så ska det bara ta 45 min....? Det går ju inte ihop i min hjärna i alla fall...
Jag känner bara hela tiden att jag blir lurad, vad jag än väljer.... Hur gör ni när ni laddar hem något...?
|