Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Doktor Wennerholms pelargon ?
          Motti
          Inlägg 08-12-2008, 17:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Fick ett skott av en granne ! nu undrar jag om någon har en bild på en uppvuxen blommande ?kunde vara kul att se hur den blir till sommaren.

Motti

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Motti
          Inlägg 08-12-2008, 22:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

För ett antal år sedan snodde jag med mig skott från Santorini från Hotellet vi bodde på,milde vad de växte de blev nästan som buskar och verkligen illblommade med orangeröda blommor,tyvär var jag inte vaksam när frosten kom så de strök med tyvär.En bok om belargonier är något att önska när jag fyller år snart!har ju blivit välsignad med en tomt på nästan tvåtusen kvm som ska odlas upp till våren,gissa om jag är sugen på att få sätta igång och odla igen och planera smiley_small_hug.gif Har skaffat mig ett jättestort land att odla grönsaker och ettåringar i och sen ska jag ha massor av pelargonier har ja tänkt,vi har turen att ha torgdagar här varje torsdag med många blomsterhandlare som har ganska stort sortiment på just Pelargoner,förra året köppte jag Rosenpelargoner både rosa och röda !men ack de förtvinade i flyttandan så jag får skaffa nya .

Motti

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-09-2025, 05:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon