Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Om något KAN jävlas, så gör det det med besked
          Pia L
          Inlägg 12-12-2008, 05:47
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

I tråden om vad man har gjort eller ska göra så har jag skrivit om mina försök att hämta en bil från Husum.
          Igår kom jag välbehållen hem efter en mycket hackig resa då bilen går ojämt....man får väl vara glad för att den går alls.

Vi kom sent i säng och två timmar senare så startade ett spöregn som smattrade mot rutorna, lättväckt som man är så kunde jag ju inte somna om så länge smattret fortsatte.

3.45 kommer plogbilen.....just det angry.gif den som vi inte såg alls förra vintern, infarten blockerades av en dryg halmeter kompakt snöhög och jag mitt dumma nöt hade ställt den hämtade bilen ute på vägen duh.gif

Nu står den där ihoptryckt med en snöbarriär upp till fönstren som jag måste skotta fram.....för bilen ska ju köras ner till Sundsvall idag.

När älsklingen skottat fram lagom så att han kunde ta sig ut från gårdsplanen så går kopplingsvajern på hans bil sönder....vilken tur att jag inte har sålt min bil redan, för nu var han tvungen att låna den för att kunna komma till jobbet. unsure.gif

Jag känner mig slut både fysiskt och psykiskt nu, många bäckar små.......o.s.v. men nu tror jag att det blev översvämmning i bäcken

Någon helgtripp till Stockholm blir det nu inte så jag känner bara för att gå i ide, jag tar semester från livet och kommer troligen bara att hålla mig till vädertråden framöver för att ge en väderrapport från mellannorrlands kustväder.

Ha en trevlig helg alla och ta det lugnt i trafiken i vinter. wub.gif

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Sussie F-Flower
          Inlägg 13-12-2008, 10:19
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem nr: 14 814

Oj,oj, Ja, det var gårdagens bravader det! crying.gif
          Tur att det gick så pass bra som det gjorde, Pia!
          Du kan nog skatta dig lycklig som undkom med några fastkörningar. Tror det var bra många krockar och dikeskörningar i området också, igår.

Hos mig har det snöat 25-30 cm sedan i onsdags, så det har ju varit fullt upp ett tag för alla som ska hålla vägarna rena. Vi borde få en vit jul i alla fall, för nu är det ca en halvmeter totalt (å 11 grader kallt) och det borde väl inte tina bort även om det blir mildväder...

Ska du få bilen "tillfixad" i Sundsvall så du ska hämta den igen sedan, eller?

Luciakram!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 12:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon