CITAT (babbe @ 13-12-2008, 21:43)

Tack till Er alla för Er omtanke om Blåtitti, hon har nu kommit upp till Kalix lasarett igen
Hon har nu åter igen åkt med eget flyg, hon blir ju riktigt bortskämd med detta
Hon mår ju mycket bättre nu, men är fortfarande inte tillräckligt frisk för att få åka hem till sitt eget hem, men vi hoppas och tror att allt skall gå bra nu så att hon får komma hem till jul i alla fall
Men hon har det i alla fall väldigt bra på lasarettet också, hon har eget rum med egen dusch och toalett och till och med egen TV på rummet, men hon får ju också gå ut i dagrummet och ttitta på TV och träffa lite andra patienter när hon orkar med det!
Och jag håller på att julbaka till mig och Blåtitti, och så blev vi utan ström kl.11.15 idag och den kom inte tillbaka förrän 20.30 ikväll, så nu har jag nattjobb
Ha en fortsatt trevlig lucia-kväll
Hihi, vad nyfiken jag blir på resultatet av det baket babbe

..............................
Snacka om att du blir bortskämd titti! Hålla på att åka privatjet i ett kör

, det är det inte alla som har fördelen av att få göra

, njut av det och ta vara på varenda schans du kan, det är du värd

. Väntar på att du ska komma "tillbaka"........Massor med kramar från mig till dig....................vi ses väl snart va?
pst! Kan inte låta bli att gapskratta varenda gång jag ser "Blåtitti"

..................jag hör dig titti, samtidigt som jag försöker föreställa mig din syster babbe i mitt öra...................hihi, så det kan bli

.......................bli friskt nu för sjutton titti

..................jag vill ha "egenkontakt" med dig nu

. ( det börjar bli lite för lite med babbe nu, ............att hon sen är guld värd är en helt annan sak

).............hörs snart hoppas jag
ja,ja, det blev i stort sett två inlägg i ett, men så kan det tydligen bli ibland
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!