CITAT (Myosotis @ 31-10-2008, 11:20)

Nu kanske det har hänt något! Hur är det för er andra som haft problem? Sen de servade häromdagen har det varit helt okej, och just nu öppnas varje sida på
6 sekunder!!! Jag har inte ändrat på någonting här.
Det var inget.

Under lång tid har det nu varit lite lagom halvsegt, tar kanske 20 - 30 sekunder för varje sida, vissa dagar lite längre. Har äntligen lyckats installera firefox och jämfört med IE. Det gick snabbare, men inte mycket och har så många nackdelar att jag återgick till IE. Nu idag är det fullkomligt outhärdligt långsamt

så att när jag vill bifoga en smiley så öppnas en tom vit ruta, sen händer det ingenting på ganska länge, sen börjar smileysarna långsamt ploppa upp en efter en. Det liknade nästan hur det blir när min uppkoppling är långsam, så jag tänkte inte så mycket på det. Men sen blev det helt konstigt: Inte bara IE utan hela datorn verkade tillfälligt låsa sig, så har det aldrig varit förut. När odlasidan laddade gick det alltså inte att öppna något annat program heller under några minuter.
waat.gif ( 1.21k )
Antal nedladdningar: 3 Bestämde mig för att testa firefoxen igen - vilken skillnad!!! Allting öppnas på ett ögonblick precis som det ska vara.
Hur är det för er andra, har ni fortfarande problem? Eller har alla som råkade ut för den värsta segheten lämnat odla när inget gjordes åt problemen?