CITAT (*Ulrica* @ 29-01-2009, 14:17)

Ja, vi får se, det kommer alltid att finnas någon som har förhinder vilket datum vi än väljer.
Det beror på lite andra saker också som jag håller på att ta reda på. Jag återkommer när jag vet mer. Jag försöker få ihop det så att vi kan bli flera olika medarrangörer, bland annat Trädgårdsälskare i Ale.
Är full av förtröstan för att du ordnar till något bra och självfallet har du helt rätt i att det alltid finns förhinder - ligger i den mänskliga naturen.
Och jag håller med dig om att det vinner på om andra kommer.
Självfallet kommer jag men speciellt mycket växter tänker jag inte ta med mig - förra året överdrev jag men förvånansvärt betalade ju sig resan trots att jag inte samåkte med någon. Detta att samåka måste vi utveckla - bensinen har ju blivit så dyr och så har vi ju alla utsläppen.
Ha det så bra tills nästa gång
CITAT (Eva i Höga @ 29-01-2009, 12:53)

Man vet ju inte nu om första helgen i maj är för tidigt, det beror på hur april har varit. Man vill ju gärna att växterna har kommit igång lite när man ska vara på en växtmarknad. Jag tycker nog att 16 maj låter bäst ur den synpunkten.
Olle, du avstår väl Aröd för vår skull?
Vi vet ju inte mycket om kommande vår men första helgen i maj låter en smula kall