Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Nu är jag med i en sambeställning från Estland ifrån Kivistik jag beställde dessa så nu håller jag tummarna att dom finns och kommer runt april
"Multiblue" "Romantika" "Ruutel".....hur sjutton gör man dessa prickar över u:na "Valge Daam"
berätta gärna om era erfarenheter av dessa, jag ska bygga några nya "rum" på tomten och tänkte då ha någon honungsros och då ev någon av clematisarna där, vad tror ni???
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 921
Medlem nr: 2 397
Har ni fått något beställningsbesked? Jag beställde via hemsidan men fick ingen bekräftelse, kanske man inte får det eller? vet någon hgur det går till?
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Ullet @ 30-01-2009, 16:13)
Har ni fått något beställningsbesked? Jag beställde via hemsidan men fick ingen bekräftelse, kanske man inte får det eller? vet någon hgur det går till?
hon som stog för beställningen skrev att vi ville ha en bekräftelse på våran beställning och det fick vi men tyvärr inget svar på om allt fanns eller så, endast att dom tagit emot beställningen... du kanske kan skriva till dom igen och säga att du vill ha en bekräftelse så att du vet att du har något att längta till själv spar jag nu alla jätte stora mjölkpaket osv som jag ska sätta mina i när dom små rötterna kommer
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"