Svarade så här i ett annat forum redan strax efter sändningen
Nytt kort och äntligen fick jag till en bild. Canal digital hade ju skickat ut info till Jesper men han hade inte vidarebefordrtat det så jag lyckades radera allt och hade ett h-e att få till det.
Programmet
Uch! Nedtryckt till sulorna?
Inte då. Härliga berättelser om entusiasters slit. Men nog måste man vara en väldigt aktiv pensionär och ha en tämligen stor plånbok.
Fastnade väldigt mycket för "den barnvänliga". Sån underbar fantasi ägarna visade upp. Och hur tusan löser man en kanal i tomtgränsen??? Utan störande staket.
Jag tror att det kommer mycket idéer med det här programmet. Inte om växter men om lösningar.
För övrigt har det varit väldigt blandade känslor för programmet på de olika forumen. Kolla upp lite på AoTs forum och Trädgårdsriket så får ni se. För mer uttömmande program så behöver de svenska kanalerna idétips och puchning. Kallar sig SVT för svenska folkets TV så skall de väl tillfredställa alla smakriktningar så länge de inte är alltför perversa. De kommersiella kanalerna borde kunna mjölka lite hos de stora trädgårdsjättarna. Skriv, maila och ring. Här måste vi hjälpas åt.
|