CITAT (Sussie F-Flower @ 05-02-2009, 17:08)

De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Jaaa, men det verkar ju stämma förträffligt bra med dig själv det!
Du försöker ju verkligen...
Skämt åsido: -Stackars DIG!!!!
-Tröstekram från mig!!!!
P.s. Det var på ett väldigt roligt sätt du beskrev det hela... ungefär som Överbölingens berättelser...
Tjaa, varför tror du jag har det som "citat"

. Tack för sympatin Sussie

.........................( Jämför mig inte med Överbölingen är du snäll.....................han har verkligen berättandets gåva han.....och jag säger bara wooow!, men tack ändå

)
CITAT (Alba @ 05-02-2009, 17:13)

Men Gillan....detta är inte sant. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Gipsad och högsäsong för fröodling
.........kunde du inte ha väntat med den sista skadan tills säsongen är över.
Med din otur borde du ju ha veta att något mer skulle komma.....nu när axlarna är lite bättre.
Du ska ju bara sitta still på en stol och kommendera gårdskarlen till tjänst.........såna som du ska väl inte gå i frihet.
Som tur är verkar inte ditt goda humör och din humor blivit stukad.
Oj vad jag lider med dig.
Måste det verkligen komma något nytt när det ena avtar.
Ja som en liten 7-åring sa till mig--"världen är inte rättvis".

Vet du vad Alba, det är mycket lättare att skratta än att gråta, för gråta, det blir man så himla ledsen av
Men vet du vad! Jag hade ju faktiskt hunnit med att skola om det mesta som skulle skolas nu

och stoppa ner lite fröer klarar jag nog med lite hjälp från gårdskarln................
CITAT (Lady Hamilton @ 05-02-2009, 17:15)

men Gillan?.....lova att inte göra något "nytt försök" innan mässan......Jag anser att du har "testat" tillräckligt och mer därtill
Njaa, loova vet jag inte om jag vågar, men jag kan naturligtvis göra mitt bästa

.................mässan kan jag ju inte missa. Har jag nu löst problemet med konståkningen ( tror jag i alla fall ), så ska väl sjuttsingen inget annat stoppa mig.....hihi
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!