|
Ja, nu hoppas jag att ni får er gott skratt, för skratta gott, det kommer jag att göra om ett par dar........eller i alla fall ganska hysteriskt ......hoppas jag Precis som rubriken säger, om det blir slentrian med den kroniska värken eftersom man till slut lär sig leva med och acceptera den, kan man alltid göra som jag och skaffa sig lite extra värk då och då så att man åtminstonde får känna av att man lever  . Som när jag för ca tre år ( 05-06 ) sedan bestämde mig för att testa att åka skidor i Tandådalen, då provade jag på att trilla i backen och landa med höger tumme först.........AJ satan vad ont det gjorde! Men jag fick i alla fall prova på hur det var att testa avslitna ledband, med operation och sex veckors gips....inte dåligt så långt Året därpå, på sommaren, hade jag antagligen kryat på mig tillräckligt för att jag skulle våga mig på att prova ett kraftigt Ischiasanfall ( efter att ha kört ett antal skottkärror med jord) som fortfarande släpar efter med domningar i fötter och ben, men smärtan försvann ju  ( man måste vara beredd på att prova mesta ) I höstas var jag då antagligen trött på slentrianen igen, för då skaffade ja mig "Frozen Shoulder", en smärta jag inte alls var bekant med, men vad gör man inte för att få lite erfarenhet  ? Antagligen så var inte de "frusna skuldrorna" tillräckligt så igår tog jag mig en tur till min gamla ensamma mamma för att hålla henne sällskap, hon gick och lade sig och bad mig släcka alla lampor eftersom hon inte vill att de ska lysa när hon sover, jag satt kvar framför tv:n och zappade..............det kuuunde ju komma nåt jag var intresserad av.....................jag slumrade till......................och fick i halvslumern för mig att testa en ny variant...................vaknade till med ett ryck, for upp som ett skott, glömde bort att det stod ett bord i vägen, snubblade och for med vänster tumme före ner i bordet.......................Aj, aj, aj..................jag var ju tvungen att tända en lampa för att se vad som hänt med tummen.................Jiiisses!!!! Den fanns inte ens på rätt plats! Ja, den hade hoppat ur led, och det ordentligt. Nu är jag återigen gipsad och det är ju ingen ny erfarenhet, men smärtan!!!.......................den är ny!! Vad jag ska hitta på nästa gång slentrianen sätter in....................det har jag inte kommit på än...................just nu känner jag mig inte så himla peppad Nej, ärligt talat så börjar jag fundera på om det är nån/nåt som behagar skämta med mig Men vet ni vad! Jag hade faktiskt hunnit med att paketera alla busfrön stavfel.....
Men Gillan....detta är inte sant. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gipsad och högsäsong för fröodling .........kunde du inte ha väntat med den sista skadan tills säsongen är över. Med din otur borde du ju ha veta att något mer skulle komma.....nu när axlarna är lite bättre. Du ska ju bara sitta still på en stol och kommendera gårdskarlen till tjänst.........såna som du ska väl inte gå i frihet. Som tur är verkar inte ditt goda humör och din humor blivit stukad. Oj vad jag lider med dig. Måste det verkligen komma något nytt när det ena avtar. Ja som en liten 7-åring sa till mig--"världen är inte rättvis".
Lady Hamilton
05-02-2009, 17:15
 men Gillan?.....lova att inte göra något "nytt försök" innan mässan......Jag anser att du har "testat" tillräckligt och mer därtill
Eva i Höga
05-02-2009, 17:57
Jag kan bara gratulera dig till ditt goda humör och din humor. Du ska veta att det hjälper mycket, även på sjukdomar och elände. Håll ångan uppe!
Snälla Gillan, kan du inte prova att t.ex. läsa, lyssna på musik eller virka när du känner att slentrianen är i antågande? Själv brukar jag lägga en patiens (stavas det så?) Nu sätter du dig ner och rör inte en fena…Det verkar ju vara direkt livsfarligt att ha dig lös. Du har min fulla sympati……Krya på dig  . /Anki
Eva-Helene
05-02-2009, 18:19
Ja huvvaligen ett sånt elände!
Irene_L
05-02-2009, 18:28
Ojoj vännen...vad är du med om!!! Stackare!!!  Det hade väl räckt med all värk som du redan har.......åhhh jag lider med dig!! Krya på dig...skickar en massa styrkekramar [attachment=30407:Get_Well_Soon_Bear.jpg]
Aqvakul
05-02-2009, 19:00
Älskar din galghumor! Sköt om dig!
Myosotis
05-02-2009, 19:10
AJ det måste ha gjort ont. Stackars dig! Men eftersom du skriver så roligt om det måste jag väl medge att även jag skrattade åt dig... Hoppas att du slipper testa fler sorters smärtor.
Men Gillan!
Vad du har råkat ut för en massa elände! Kan du inte sluta prova på nya smärtor och bandageringar nu, annars får du ju ha en madrasserad helkroppsuniform på dej, inklusive hjälm!
Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart och att den där eländiga smärtan ger med sig.
Kram Monica
ingrid fuxwall
05-02-2009, 19:22
Du verkar onekligen vara en person med en stor portion humor. Trots att du skriver så fängslande så tycker jag synd om dig Ta hand om dig nu
CITAT (Anki V @ 05-02-2009, 18:17)  Snälla Gillan, kan du inte prova att t.ex. läsa, lyssna på musik eller virka när du känner att slentrianen är i antågande? Själv brukar jag lägga en patiens (stavas det så?) Nu sätter du dig ner och rör inte en fena…Det verkar ju vara direkt livsfarligt att ha dig lös. Du har min fulla sympati……Krya på dig  . /Anki Glöm virkningen Gillan, man kan glömma den i soffan, en krok i skinkan är inte skönt, du behöver inte prova.
godanro
05-02-2009, 22:55
Ja och akta tummen när du slår igen boken. Har aldrig skrattat så gott åt någon som gjort sig så illa men det går inte att låta bli.  Krya på dig
Tja vad ska man säga... följande kanske: "Varför ska man göra det lätt för sig när det är så lätt att göra det svårt för sig?" som Ronny Eriksson har sagt  . Stort "Grattis" till din nya erfarenhet Gillan, men försök nu att ta det lite lugnt hördu, det finns erfarenheter som man lätt skulle klara sig utan, faktiskt. Var rädd om dig!
*Stintan*
05-02-2009, 23:30
Vill ju inte skratta egentligen men du skriver ju så roligt så det går inte att låta bli. Försök nu låta bli att sitta och tänka på vad du ska hitta på härnäst utan ta det bara lugnt och se till att du blir väl omhändertagen.  Krya på dig!
blomkronan
06-02-2009, 00:51
Underbart att du har humorn... trotts alla smärtor och otur, tänk om alla vore som du  då hade vi sluppit en massa elände... Krya på dig och hoppas att du kommer hel till mässan
DragonLady
06-02-2009, 01:53
CITAT (Gillan @ 05-02-2009, 16:47) 
Vad jag ska hitta på nästa gång slentrianen sätter in....................det har jag inte kommit på än...................just nu känner jag mig inte så himla peppad Nej, ärligt talat så börjar jag fundera på om det är nån/nåt som behagar skämta med mig Men vet ni vad! Jag hade faktiskt hunnit med att paketera alla busfrön stavfel..... Åhhh vad skönt att jag inte är ensam.. ja inte för dig förstås Gillan..  men jag spelar i samma liga som du och undrar varför jag inte lika gärna föddes i en madrasserad cell och vad jag gjort för ont i ett annat liv..  och hur många regler det finns i "murphys lag" egentligen för jag har nog gått igenom dem mesta Mina vänner frågar knappt vad jag gjort när jag kommer med gips eller bandage längre  jaha.. vad har du lyckats med denna gången heter det Nu senast är det ett ledbråck i handleden som måste opereras nu den 17 så då blir det gips igen.. Jag kanske ska nämna att jag föddes fredagen den 13 Hoppas det blir långt till nästa tristess period för dig Gillan jag lider med dig
Efter att inte ha sovit alls i går natt så somnade jag som ett litet barn i går ( visserligen med hjälp av lite morfin och citodon, så jag var nog lagomt "hög"  ), vaknade vid fyratiden i natt av att.......trallala, det bultar och det bankar......trallala............, gick upp och fick i mig ännu ett piller, sätter mig och läser här.............och naturligtvis får ni mig att skratta så jag nästan tjuter av det i stället.........och det trivs jag myyycket bättre med Nu ska vi se om jag lyckas med att svara er alla i ett och samma inlägg, fast det går nog inte ( det tar lite tid att vara enbart högerhänt när man faktiskt är vänsterhänt). CITAT (MariaS @ 05-02-2009, 16:56)  Japp, du ska inte komma här och snacka om spik i foten inte
CITAT (Sussie F-Flower @ 05-02-2009, 17:08)  De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Jaaa, men det verkar ju stämma förträffligt bra med dig själv det! Du försöker ju verkligen...
Skämt åsido: -Stackars DIG!!!! -Tröstekram från mig!!!!
P.s. Det var på ett väldigt roligt sätt du beskrev det hela... ungefär som Överbölingens berättelser... Tjaa, varför tror du jag har det som "citat"  . Tack för sympatin Sussie  .........................( Jämför mig inte med Överbölingen är du snäll.....................han har verkligen berättandets gåva han.....och jag säger bara wooow!, men tack ändå  ) CITAT (Alba @ 05-02-2009, 17:13)  Men Gillan....detta är inte sant. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gipsad och högsäsong för fröodling .........kunde du inte ha väntat med den sista skadan tills säsongen är över. Med din otur borde du ju ha veta att något mer skulle komma.....nu när axlarna är lite bättre. Du ska ju bara sitta still på en stol och kommendera gårdskarlen till tjänst.........såna som du ska väl inte gå i frihet. Som tur är verkar inte ditt goda humör och din humor blivit stukad. Oj vad jag lider med dig. Måste det verkligen komma något nytt när det ena avtar. Ja som en liten 7-åring sa till mig--"världen är inte rättvis".  Vet du vad Alba, det är mycket lättare att skratta än att gråta, för gråta, det blir man så himla ledsen av Men vet du vad! Jag hade ju faktiskt hunnit med att skola om det mesta som skulle skolas nu  och stoppa ner lite fröer klarar jag nog med lite hjälp från gårdskarln................ CITAT (Lady Hamilton @ 05-02-2009, 17:15)   men Gillan?.....lova att inte göra något "nytt försök" innan mässan......Jag anser att du har "testat" tillräckligt och mer därtill Njaa, loova vet jag inte om jag vågar, men jag kan naturligtvis göra mitt bästa  .................mässan kan jag ju inte missa. Har jag nu löst problemet med konståkningen ( tror jag i alla fall ), så ska väl sjuttsingen inget annat stoppa mig.....hihi
Skruttis
06-02-2009, 08:28
Ska vi byta Gillan? Jag sitter här med enbart en vänsterhand i funktion och jag är högerhänt! Knöligt är bara förnamnet.... Har kommit igång med frösådderna ändå. Med hjälp av en förstående make och en himla massa tålamod (allt tar 10 gånger så lång tid), så funkar det faktiskt skapligt. Min dag är räddad när jag nyss såg att första chiliplantan har tittat upp.
Hoppas du också får en bra dag Gillan och lycka till med läkningen.
CITAT (Eva i Höga @ 05-02-2009, 17:57)  Jag kan bara gratulera dig till ditt goda humör och din humor. Du ska veta att det hjälper mycket, även på sjukdomar och elände. Håll ångan uppe!  Tack Eva, visst hjälper det att kunna skratta............tom i de mest absurda situationer CITAT (Anki V @ 05-02-2009, 18:17)  Snälla Gillan, kan du inte prova att t.ex. läsa, lyssna på musik eller virka när du känner att slentrianen är i antågande? Själv brukar jag lägga en patiens (stavas det så?) Nu sätter du dig ner och rör inte en fena…Det verkar ju vara direkt livsfarligt att ha dig lös. Du har min fulla sympati……Krya på dig  . /Anki Joodå Anki, läser gör jag mycket och gärna, lyssnar på musik gör jag också, men när vi kommer tll virkningen...........nääe, den tiden är sedan lång tid förbi, men patiens är kul  ....................Okej, Dealer är också i den föreställningen av att det är livsfarligt att ha mig lös, men det där med att inte röra en endaste fena!.........................nääääe, det ligger inte för mig  CITAT (Eva-Helene @ 05-02-2009, 1Det finns de som har ännu mer otur............eller vad man nu ska kalla det8:19)  Ja huvvaligen ett sånt elände!  Det finns de som har ännu mer otur............eller vad man nu ska kalla det CITAT (Irene_L @ 05-02-2009, 18:28)  Ojoj vännen...vad är du med om!!! Stackare!!!  Det hade väl räckt med all värk som du redan har.......åhhh jag lider med dig!! Krya på dig...skickar en massa styrkekramar [attachment=30407:Get_Well_Soon_Bear.jpg]  Men Irene! Du ska ju skratta med mig, inte lida................men tack vännen  CITAT (Aqvakul @ 05-02-2009, 19:00)  Älskar din galghumor! Sköt om dig!  Kan man få nån annan att dra på smilbanden tillsammans med en själv så är ju det guld värt CITAT (Myosotis @ 05-02-2009, 19:10)  AJ det måste ha gjort ont. Stackars dig! Men eftersom du skriver så roligt om det måste jag väl medge att även jag skrattade åt dig... Hoppas att du slipper testa fler sorters smärtor. Det var ju det som var meningen, att du skulle kunna skratta alltså..................och att hoppas få slippa testa fler syndrom kan man ju alltid........ CITAT (Monaxe @ 05-02-2009, 19:15)  Men Gillan!
Vad du har råkat ut för en massa elände! Kan du inte sluta prova på nya smärtor och bandageringar nu, annars får du ju ha en madrasserad helkroppsuniform på dej, inklusive hjälm!
Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart och att den där eländiga smärtan ger med sig.
Kram Monica Tack Monaxe! Och du, det där med helmadrasserat, det är nåt Dealer har fullt huvudbry med just nu............det verkar som om han inte ens har lust att släppa ut mig alls igen  CITAT (ingrid fuxwall @ 05-02-2009, 19:22)  Du verkar onekligen vara en person med en stor portion humor. Trots att du skriver så fängslande så tycker jag synd om dig Ta hand om dig nu  Ja du Ingrid, jag tror fullt och fast på att humor är en lika stor del i läkningsproccessen som vilka piller som helst CITAT (Wilmer @ 05-02-2009, 22:33)  Glöm virkningen Gillan, man kan glömma den i soffan, en krok i skinkan är inte skönt, du behöver inte prova. Ärligt talat Wilmer så var det precis vad jag tänkte när jag läste Ankis inlägg
Ja-a du Gillan, du är allt bra skön du. Men gå nu inte och få skrivkramp också på köpet...
CITAT (godanro @ 05-02-2009, 22:55)  Ja och akta tummen när du slår igen boken. Har aldrig skrattat så gott åt någon som gjort sig så illa men det går inte att låta bli.  Krya på dig Jag lovar att jag ska slå igen böckerna med största försiktighet..............................underbart att få nån annan att skratta  CITAT (Betty @ 05-02-2009, 23:05)  Tja vad ska man säga... följande kanske: "Varför ska man göra det lätt för sig när det är så lätt att göra det svårt för sig?" som Ronny Eriksson har sagt  . Stort "Grattis" till din nya erfarenhet Gillan, men försök nu att ta det lite lugnt hördu, det finns erfarenheter som man lätt skulle klara sig utan, faktiskt. Var rädd om dig!  Äntligen nån som Gratulerar  . Det finns ett Engelsk/Amerikanskt uttryck som säger " grab the opotunity whwn You see it", och det har jag ju bevisligen nappat på, men det där med lugnt, det har jag nog aldrig fattat vad det betyder  CITAT (*Stintan* @ 05-02-2009, 23:30)  Vill ju inte skratta egentligen men du skriver ju så roligt så det går inte att låta bli. Försök nu låta bli att sitta och tänka på vad du ska hitta på härnäst utan ta det bara lugnt och se till att du blir väl omhändertagen.  Krya på dig! Det var ju faktiskt meningen att du skulle skratta Stintan...............................och det är väl kanske inte så att jag just för tillfället planerar nån ny erfarenhet, men vem vet vad som händer om tillfället flyger förbi  CITAT (blomkronan @ 06-02-2009, 00:51)  Underbart att du har humorn... trotts alla smärtor och otur, tänk om alla vore som du  då hade vi sluppit en massa elände... Krya på dig och hoppas att du kommer hel till mässan  Tack Blomkronan!.......Hel eller inte hel....................till mässan ska jag ju........................finns inga alternativ även om det så skulle bli med bår
CITAT (DragonLady @ 06-02-2009, 01:53)  Åhhh vad skönt att jag inte är ensam.. ja inte för dig förstås Gillan..  men jag spelar i samma liga som du och undrar varför jag inte lika gärna föddes i en madrasserad cell och vad jag gjort för ont i ett annat liv..  och hur många regler det finns i "murphys lag" egentligen för jag har nog gått igenom dem mesta Mina vänner frågar knappt vad jag gjort när jag kommer med gips eller bandage längre  jaha.. vad har du lyckats med denna gången heter det Nu senast är det ett ledbråck i handleden som måste opereras nu den 17 så då blir det gips igen.. Jag kanske ska nämna att jag föddes fredagen den 13 Hoppas det blir långt till nästa tristess period för dig Gillan jag lider med dig  På sätt och vis så känns det skönt att veta att det finns fler som tycker om att skaffa sig erfarenheter, för hur ska man annars kunna sätta sig in i andra människors dilemmor om man inte först skaffar sig lite egen erfarenhet  ...........Fast vet du vad! I ärlighetens namn så har jag inte ens vågat tala om för nån anna än min Dealer och mamma att det hänt. De andra kommer att tro att jag skämtar...........för det kan helt enkelt inte vara sannt  .............................
Red Top
06-02-2009, 09:07
Tack för ett gott skratt! Det hjälpte mot min värk också Hoppas du blir bra snart!  Om du inte kan hålla dig i styr får du lite extra gipsbandage av mig
CITAT (Skruttis @ 06-02-2009, 08:28)  Ska vi byta Gillan? Jag sitter här med enbart en vänsterhand i funktion och jag är högerhänt! Knöligt är bara förnamnet.... Har kommit igång med frösådderna ändå. Med hjälp av en förstående make och en himla massa tålamod (allt tar 10 gånger så lång tid), så funkar det faktiskt skapligt. Min dag är räddad när jag nyss såg att första chiliplantan har tittat upp.
Hoppas du också får en bra dag Gillan och lycka till med läkningen. Japp! Jag tycker det låter som en jättebra ide´att vi byter. Jag behöver min vänsterhand och du behöver din högra.......ett deal alltså Skruttis  . Sen håller jag med dig till fullo, man ska ha förstående makar eller gårdskarlar, då löser sig det mesta Sen tror jag nog att jag blir ganska rörlig igen bara väl smärtorna och svullnaden ger med sig.( just nu ser fingrarna och tummen ut som frukostkorvar och hela handen börjar likna en ståtlig Iris )...............det ser jag fram emot. Mitt största problem med datorn är inte att skriva utan att styra musen med höger han! Jösses! Den far ju runt som nåt annat ufo eller nåt Krya på dig Skruttis  CITAT (Red Top @ 06-02-2009, 09:07)  Tack för ett gott skratt! Det hjälpte mot min värk också Hoppas du blir bra snart!  Om du inte kan hålla dig i styr får du lite extra gipsbandage av mig   Tack för den bilden Red Top, såna såg jag maaassor av igår................. CITAT (MariaS @ 06-02-2009, 08:42)  Ja-a du Gillan, du är allt bra skön du. Men gå nu inte och få skrivkramp också på köpet...  En liiten stund till orkar nog högerhanden, men nu ska jag vila så jag kan kika in i chatten om ett tag
Tjaa ni, nog trodde jag att det värsta var över genom att tummen blev tillrättalagd igen, men sååå lätt var det tydligen inte  , jag menar, en blåsvart köttfärslimpa med frukostkorv som avslut på vänsterarmen är ingen höjdare...............det kan jag garantera  , men det ska tydligen inte vara nåt konstigt alls med det  ........... Och..............jodå, jag försöker fortfarande skratta, men jag har inte vågat tala om detta för mina närmaste och käraste..............jag törs inte..........för de kommer att tro att jag skämtar
Red Top
07-02-2009, 19:45
Grillvante och långärmat rekommenderas.  Då slipper du själv se eländet
CITAT (Red Top @ 07-02-2009, 19:45)  Grillvante och långärmat rekommenderas.  Då slipper du själv se eländet   det låter bra, jag ska ta det i beaktande
Maggan H
07-02-2009, 22:00
CITAT (Gillan @ 05-02-2009, 16:47)  Ja, nu hoppas jag att ni får er gott skratt, för skratta gott, det kommer jag att göra om ett par dar........eller i alla fall ganska hysteriskt ......hoppas jag Precis som rubriken säger, om det blir slentrian med den kroniska värken eftersom man till slut lär sig leva med och acceptera den, kan man alltid göra som jag och skaffa sig lite extra värk då och då så att man åtminstonde får känna av att man lever  . Som när jag för ca tre år ( 05-06 ) sedan bestämde mig för att testa att åka skidor i Tandådalen, då provade jag på att trilla i backen och landa med höger tumme först.........AJ satan vad ont det gjorde! Men jag fick i alla fall prova på hur det var att testa avslitna ledband, med operation och sex veckors gips....inte dåligt så långt Året därpå, på sommaren, hade jag antagligen kryat på mig tillräckligt för att jag skulle våga mig på att prova ett kraftigt Ischiasanfall ( efter att ha kört ett antal skottkärror med jord) som fortfarande släpar efter med domningar i fötter och ben, men smärtan försvann ju  ( man måste vara beredd på att prova mesta ) I höstas var jag då antagligen trött på slentrianen igen, för då skaffade ja mig "Frozen Shoulder", en smärta jag inte alls var bekant med, men vad gör man inte för att få lite erfarenhet  ? Antagligen så var inte de "frusna skuldrorna" tillräckligt så igår tog jag mig en tur till min gamla ensamma mamma för att hålla henne sällskap, hon gick och lade sig och bad mig släcka alla lampor eftersom hon inte vill att de ska lysa när hon sover, jag satt kvar framför tv:n och zappade..............det kuuunde ju komma nåt jag var intresserad av.....................jag slumrade till......................och fick i halvslumern för mig att testa en ny variant...................vaknade till med ett ryck, for upp som ett skott, glömde bort att det stod ett bord i vägen, snubblade och for med vänster tumme före ner i bordet.......................Aj, aj, aj..................jag var ju tvungen att tända en lampa för att se vad som hänt med tummen.................Jiiisses!!!! Den fanns inte ens på rätt plats! Ja, den hade hoppat ur led, och det ordentligt. Nu är jag återigen gipsad och det är ju ingen ny erfarenhet, men smärtan!!!.......................den är ny!! Vad jag ska hitta på nästa gång slentrianen sätter in....................det har jag inte kommit på än...................just nu känner jag mig inte så himla peppad Nej, ärligt talat så börjar jag fundera på om det är nån/nåt som behagar skämta med mig Men vet ni vad! Jag hade faktiskt hunnit med att paketera alla busfrön stavfel..... Men herregud Gillan, vad du håller på!  Nu får du allt lugna ner dig så alla skador hinner läkas, det är bara 7-8 veckor kvar tills mässan! Men du har ditt sinne kvar för humor märker jag så detta fixar du galant! Hur i alla världen kunde den gå ur led på det viset??
Den som aldrig gör några fel gör troligen inget annat heller. Krya på dig.
CITAT (Maggan H @ 07-02-2009, 22:00)  Men herregud Gillan, vad du håller på!  Nu får du allt lugna ner dig så alla skador hinner läkas, det är bara 7-8 veckor kvar tills mässan! Men du har ditt sinne kvar för humor märker jag så detta fixar du galant! Hur i alla världen kunde den gå ur led på det viset??  Jag vet Maggan! Jag gör så gott jag kan.........springer och tittar i alla byttor både morgon och kväll osv............... Huuuuur, den kunde hoppa ur led!!!!! Det kan jag inte svara på, det vet bara tummen...............tror inte ens läkarn vet det Men vet du, jag har lugnat mig väääldigt mycket, jag har suttit still och tittat på tv:n i kväll!!!Det är väl lugnt om nåt???..........  CITAT (donzo @ 07-02-2009, 22:02)  Den som aldrig gör några fel gör troligen inget annat heller. Krya på dig. Tack! Och jag håller med dig.................
Biggan_
08-02-2009, 22:00
Nej men käre tid Gillan!  Aj aj aj! Stackars dej som inte hinner vara skadefri mellan varven! Det är en jäkla tur att du har din humor och kan skoja om det och jag medger att jag inte kunde låta bli att fnissa åt din berättelse! Tänk om det hade hjälpt med drulleförsäkring! Du får väl låta Dealer passa upp på dej igen, han lär väl ha vanan inne! Krya på dej Gillan och SITT STILL!
CITAT (Biggan_ @ 08-02-2009, 22:00)  Nej men käre tid Gillan!  Aj aj aj! Stackars dej som inte hinner vara skadefri mellan varven! Det är en jäkla tur att du har din humor och kan skoja om det och jag medger att jag inte kunde låta bli att fnissa åt din berättelse! Tänk om det hade hjälpt med drulleförsäkring! Du får väl låta Dealer passa upp på dej igen, han lär väl ha vanan inne! Krya på dej Gillan och SITT STILL! Det där med att sitta still, det ligger ju inte riktigt för mig. men jag gör så gott jag kan  .......................drulleförsäkring, fniss, det vore nåt det Och Dealer, han fick åka och posta en himla massa kuvert tidigare i kväll....................han har nog fått för sina synder han..................han fick mig
Biggan_
08-02-2009, 22:35
titti49zon6
09-02-2009, 11:44
.......men snälla Gillan,vet inte om jag ska skratta eller gråta med dig nu när du har löst problemet med TV inspelningen så måste du absolut skada dig tror att det blir dig som Malin får bära på ryggen under mässdagarna eftersom jag inte kommer på mässan i år Skickar massor med bamsekramar och kryapådighälsningar OBS!!!!!!!var rädd om benen, det är bra om dom håller fram till slutet av april
CITAT (titti49zon6 @ 09-02-2009, 11:44)  .......men snälla Gillan,vet inte om jag ska skratta eller gråta med dig nu när du har löst problemet med TV inspelningen så måste du absolut skada dig tror att det blir dig som Malin får bära på ryggen under mässdagarna eftersom jag inte kommer på mässan i år Skickar massor med bamsekramar och kryapådighälsningar OBS!!!!!!!var rädd om benen, det är bra om dom håller fram till slutet av april Tack titti! För ditt eget välbefinnande tycker jag nog det är bäst att du skrattar. Jo, det finns ju de som tycker att Dealer ska binda fast mig vid min skrivbordsstol för att det inte ska bli benen nästa gång  . Vilken syn!!! Lilla malin bära stora Gillan på ryggen  ....................Och du! Hur många underbara odlaiter som än kommer till mässan så kommer det att fattas oss nån
CITAT (pejori @ 09-02-2009, 20:35)  Det kanske finns en anledning till att jag alltid skrattat mig halvt fördärvad över alla dina eskapader pejjan  .................jag känner mig helt enkelt besläktad  . Sitta still hela tiden tills mässan är över deet har jag inte tid med, men liite lugnare blir det väl eftersom jag inte har så mycket att välja på. Det blir mer dator än vanligt om jag säger så Men aj, aj, vad ont med dina fingrar..................sköt om dig själv du
malin72
10-02-2009, 09:42
CITAT (titti49zon6 @ 09-02-2009, 11:44)  CITAT (Gillan @ 09-02-2009, 12:54) 
Men Maaalin........ajjjjjjjjj..........jag ryser i hela kroppen.
Men du........nu blir jag nästan orolig att Gillan kommer att prova detta också........hon ger sig nog inte förrän även en tå pekar fel.
Pejjan........kan inte ni bilda en klubb.........du, Gillan och Malin..........ni måste ju tillsammans kunna slå det mesta i skadeväg. Vi andra kvalar nog inte in ......vi kommer aldrig i närheten av allt detta elände.
[attachment=30612:cza0671l.jpg]
Chamomille
10-02-2009, 13:02
CITAT (Alba @ 10-02-2009, 12:48)  Men Maaalin........ajjjjjjjjj..........jag ryser i hela kroppen.
Men du........nu blir jag nästan orolig att Gillan kommer att prova detta också........hon ger sig nog inte förrän även en tå pekar fel.
Pejjan........kan inte ni bilda en klubb.........du, Gillan och Malin..........ni måste ju tillsammans kunna slå det mesta i skadeväg. Vi andra kvalar nog inte in ......vi kommer aldrig i närheten av allt detta elände.
[attachment=30612:cza0671l.jpg]  Låter som en bra idé.."Odlas skadeklubb"
Chamomille
10-02-2009, 17:15
Annars kan man alltid få en snilleblixt när man bygger om köket så att man sätter knapar som handtag på lådorna  Jättefint... Dom sitter i en perfekt höjd så att man fastnar med brallorna i dom när man går förbi och far åt fanders på golvet  Sen kommer en kompis senare på kvällen som har ett lösben som han nödvändigtvis ville ta av sig och lägga på golvet bredvid soffan där jag skulle gå förbi och snubblade på och slog i lilltån så blodet forsade  Ujj vad en sån liten sak kan göra så ont (lilltån alltså). Sen kan man ju alltid några minuter senare glömma att stänga köksskåpet och slå huvudet i det. Och sen  kan man ju ramla ur sängen på natten och slå huvudet rakt i ett ett eluttag
Eva-Helene
10-02-2009, 17:21
CITAT (Chamomille @ 10-02-2009, 17:15)  slå huvudet rakt i ett ett eluttag  Fick du en snilleblixt till då?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|