CITAT (Eva i Höga @ 05-02-2009, 17:57)

Jag kan bara gratulera dig till ditt goda humör och din humor. Du ska veta att det hjälper mycket, även på sjukdomar och elände. Håll ångan uppe!

Tack Eva, visst hjälper det att kunna skratta............tom i de mest absurda situationer
CITAT (Anki V @ 05-02-2009, 18:17)

Snälla Gillan, kan du inte prova att t.ex. läsa, lyssna på musik eller virka när du känner att slentrianen är i antågande? Själv brukar jag lägga en patiens (stavas det så?)
Nu sätter du dig ner och rör inte en fena…Det verkar ju vara direkt livsfarligt att ha dig lös.
Du har min fulla sympati……Krya på dig

.
/Anki
Joodå Anki, läser gör jag mycket och gärna, lyssnar på musik gör jag också, men när vi kommer tll virkningen...........nääe, den tiden är sedan lång tid förbi, men patiens är kul

....................Okej, Dealer är också i den föreställningen av att det är livsfarligt att ha mig lös, men det där med att inte röra en endaste fena!.........................nääääe, det ligger inte för mig

CITAT (Eva-Helene @ 05-02-2009, 1Det finns de som har ännu mer otur............eller vad man nu ska kalla det8:19)

Ja huvvaligen ett sånt elände!

Det finns de som har ännu mer otur............eller vad man nu ska kalla det
CITAT (Irene_L @ 05-02-2009, 18:28)

Ojoj vännen...vad är du med om!!! Stackare!!!

Det hade väl räckt med all värk som du redan har.......åhhh jag lider med dig!!
Krya på dig...skickar en massa styrkekramar
[attachment=30407:Get_Well_Soon_Bear.jpg]

Men Irene! Du ska ju skratta med mig, inte lida................men tack vännen

CITAT (Aqvakul @ 05-02-2009, 19:00)

Älskar din galghumor!
Sköt om dig!

Kan man få nån annan att dra på smilbanden tillsammans med en själv så är ju det guld värt
CITAT (Myosotis @ 05-02-2009, 19:10)

AJ det måste ha gjort ont. Stackars dig! Men eftersom du skriver så roligt om det måste jag väl medge att även jag skrattade åt dig... Hoppas att du slipper testa fler sorters smärtor.
Det var ju det som var meningen, att du skulle kunna skratta alltså..................och att hoppas få slippa testa fler syndrom kan man ju alltid........
CITAT (Monaxe @ 05-02-2009, 19:15)

Men Gillan!
Vad du har råkat ut för en massa elände!
Kan du inte sluta prova på nya smärtor och bandageringar nu, annars får du ju ha en madrasserad helkroppsuniform på dej, inklusive hjälm!
Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart och att den där eländiga smärtan ger med sig.
Kram Monica
Tack Monaxe! Och du, det där med helmadrasserat, det är nåt Dealer har fullt huvudbry med just nu............det verkar som om han inte ens har lust att släppa ut mig alls igen

CITAT (ingrid fuxwall @ 05-02-2009, 19:22)

Du verkar onekligen vara en person med en stor portion humor. Trots att du skriver så fängslande så tycker jag synd om dig
Ta hand om dig nu

Ja du Ingrid, jag tror fullt och fast på att humor är en lika stor del i läkningsproccessen som vilka piller som helst
CITAT (Wilmer @ 05-02-2009, 22:33)

Glöm virkningen Gillan, man kan glömma den i soffan, en krok i skinkan är inte skönt, du behöver inte prova.
Ärligt talat Wilmer så var det precis vad jag tänkte när jag läste Ankis inlägg
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!