CITAT (godanro @ 05-02-2009, 22:55)

Ja och akta tummen när du slår igen boken.
Har aldrig skrattat så gott åt någon som gjort sig så illa
men det går inte att låta bli.

Krya på dig
Jag lovar att jag ska slå igen böckerna med största försiktighet..............................underbart att få nån annan att skratta

CITAT (Betty @ 05-02-2009, 23:05)

Tja vad ska man säga... följande kanske: "Varför ska man göra det lätt för sig när det är så lätt att göra det svårt för sig?" som Ronny Eriksson har sagt

.
Stort "Grattis" till din nya erfarenhet Gillan, men försök nu att ta det lite lugnt hördu, det finns erfarenheter som man lätt skulle klara sig utan, faktiskt. Var rädd om dig!

Äntligen nån som Gratulerar

. Det finns ett Engelsk/Amerikanskt uttryck som säger " grab the opotunity whwn You see it", och det har jag ju bevisligen nappat på, men det där med lugnt, det har jag nog aldrig fattat vad det betyder

CITAT (*Stintan* @ 05-02-2009, 23:30)

Vill ju inte skratta egentligen men du skriver ju så roligt så det går inte att låta bli.
Försök nu låta bli att sitta och tänka på vad du ska hitta på härnäst utan ta det bara lugnt och se till att du blir väl omhändertagen.

Krya på dig!
Det var ju faktiskt meningen att du skulle skratta Stintan...............................och det är väl kanske inte så att jag just för tillfället planerar nån ny erfarenhet, men vem vet vad som händer om tillfället flyger förbi

CITAT (blomkronan @ 06-02-2009, 00:51)

Underbart att du har humorn... trotts alla smärtor och otur, tänk om alla vore som du

då hade vi sluppit en massa elände...
Krya på dig och hoppas att du kommer hel till mässan

Tack Blomkronan!.......Hel eller inte hel....................till mässan ska jag ju........................finns inga alternativ även om det så skulle bli med bår
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!