CITAT (pebblelake @ 06-02-2009, 23:31)

Åter till Kasam,tror inte han/hon tänkt ha fiskar i sin kanal eller kruka,så för han borde det funka i alla fall.
Pebblelake - helt rätt, jag (en hon) tänker inte ha fiskar i kanalen. Men det är ändå av värde för mig (ev andra projekt, för det är ju inspirerande att läsa om alla dammar etc) - o kanske andra forumister - att detta också diskuteras.
Apropå det där med goda råd på forum - jag tycker att alla användare har ett ansvar i hur de skriver, men också hur de som läser förstår o tolkar.
Störst ansvar lägger jag nog ändå på läsaren. Det är ju privatpersoner som skriver och då svarar ju hon/han endast utifrån sin kunskap o erfarenhet. Ja, så när jag läser era inlägg i denna tråd får jag ju mer en känsla av vad som är görbart, hur det skulle kunna gå till osv för att sedan, speciellt om det rör sig om större projekt - ja, precis som Bassam skriver - själv hämta kompletterande och förhoppningsvis bekräftande info från fackfolk.
Det som verkligen gör detta forum till en värdefull källa till information är ju att ett inläggs "sanning" för det mesta kompletteras/ifrågasätts av andra forumisters inlägg och så är diskussionen igång!!! Ja, se denna tråds diskussion som ett gott exempel.