CITAT (Aqvakul @ 16-02-2009, 12:01)

Javisst, det är fördömande... möjligen var det "droppen som fick bägaren att rinna över"..
Gossen Ruda leverar ofta och gärna fördömande uttalanden om diverse människor och företeelser som han inte sympatiserar med. I bland är det rätt oskyldiga skämt, men alltför ofta döljs rena dumheter bakom den vitsiga fasaden.
Jo, och hr Aquakul ligger inte långt efter även om det oftas lindas in i finare ordval. Rudan är mer rakt på saken. Beträffande det omtalade inslaget så tycks det bara vara en här som också sett det och där får jag medhåll. övriga kanske borde ligga lite lågt, eller gå in SVT:s sida och titta på det. Lördagens Rapport var det.
En orsak till Aqvakuls inställning torde nog vara mitt avståndstagande till alla religioner. Kanske inte så konstgt när han själv sitter i fällan. Tyvärr är jag lite missmodig beträffande utvecklingen. I dagens GP fanns en artikel om att man börjat med smygindoktrinering av småbarn i Sarajevo för att få dom att bli muslimer. Börjar man så tidigt är det svårt att få dom att välja klart senare i livet. Tyvärr hittar jag inte den artikeln på nätet men en annan om dumhetens utbredning hittade jag.
Läs och förskräcks. Kommer alla att tvingas bli muslimer eller kommer det ett förödande religionskrig?
Redigerat av Gossen Ruda: 16-02-2009, 14:03