Ramoth !kul att se att det finns fler "troende" och dessutom verkar du vara påläst

Håller med dig i allt det du skriver.Tyvär ligger ju katt.nu nere för tillfället men tydligen har ägaren tänkt starta ett nyare Foum när det nu blir

.Jag var medlem där i sju år och saknar det jättemycket,där kunde man få massor av info om just kattmat och dess positiva verkningar plus negativa, fanns alltid någon kunnig där bla Matilda som man fick goda råd av ! och många andra som man saknar efter alla år där
Någon påstog här att hon hört att katter får urinsten av torrfoder ?det måste vara en skröna !du får ursäkta mig du som skrev det men det är första gången jag hört det påståendet !Nästan alla Zooaffärer säljer rätt av bara torrfoder i dag ,ja det brukar finnas en liten liten hylla längst in där det står några burkar hills eller liknande.Klart dom vill sälja torrfoder!det är ju det enda dom har plus stora lager av det ,det vore ju kattastrof om alla en dag kom in och bara ville ha blötfoder !vad skulle de ta sig till då ?Jag menar bara att man ska vara öppen för att det går mycket ekonomi i det här med torrisar bland tillverkare zooaffärer veterinärer !det är ju en storsäljare och bekvämt att bära hem.
Kan dra det riktigt hårt !frågade en bekant varför han gav sin hund enbart torrfoder?jo han sa att hunskiten luktar så himmla illa annars ?jag undrade varför inte han själv åt torrfoder då ?han blev lite ställd

Skit måste väl få lukta skit !så har det ju alltid varit eller ?
Med glimten i ögat :Motti