Ush jag är så trött på mig själv...hade ju lyckats öka upp maten å tills igår var allt rätt okey...men sen så har jag läst massor på internet om pollenallergi (är allergisk mot björk tror jag) och korsreaktioner å de står att man kan bli dålig av massa mat när man har pollenallergi...fram tills för ett par dagar sen bestod min kost av müsli/flingor med sojamjölk, tomatsoppa och broccolisoppa (det enda jag visste var okey) men nu så stod det att pollen korsar med soja, tomat o broccoli...så nu kan jag inte äta det längre...fasst jag levt på det i över en månad å inget har hänt så vågar jag inte nu bara för att det stod så...
så idag köpte mamma havremjölk...vad gör jag då? jo jag letar på internet för att se om det går att vara allergisk mot havre, samtidigt som jag sitter å äter havremjölk med flingor, och jovisst kunde man vara allergisk mot det! fick världens ångestattack och har inte rört mer av havredrycken (trots att inget hände och att jag har havregryn i müslin som jag ätit varje dag)
hittade även en artikel om majsallergi, så flingorna är oxå jobbiga nu....
ush såna här dagar vill jag bara dö...är så jävla trött på mig själv...ja menar sån här var jag inte för en vecka sedan? varför ska jag va sån nu? och det är ju helt sjukt! jag VET ju att jag tål maten, endå vågar jag inte äta för att de finns de som reagerat....
och pga av att det blivit så ångestladdat med maten senaste dagarna så har jag knappt ätit nånting idag...och då får jag ångest över det med, vill inte hamna i det tillståndet att jag inte äter alls igen...det är så förbannat jobbigt att börja äta igen...å nu när jag var på god väg...så bara rasar allt igen....
Orkar inte mer...