så du tyckte inte det var nog att trakassera mig på hotmailen,pm på odla utan du ska fortsätta här öppet?
när andra inte vet vad det handlar om så är det ju svårt för mig att försvara mig mot detta. men jag har åtminstone 3-4personer som håller med mig i denna saken.
och du har fått förklarat på mail varför det blev som det blev och du har vägrat att lyssna. och du har också fått erbjudande att få pengarna tillbaka om du skickade plantorna tillbaka (dyra kvalitets plantor från Europa som är ovanliga i sverige därav det dyrare priset som du fick billigare). men du skit i detta erbjudande och kommer här nästa år och vill ha pengarna tillbaka för att du tagit död på dom?
tyvärr vill man ha pengarna tillbaka så får man göra det snabbt. och inte komma nästa år och begära det.
förövrigt resten av plantorna blev alla mina kunder väldigt nöjda med och inga problem alls. konstigt nog bara du.
av att jag skickade dom i papper (och väl inslaget med band och plast och namn etikett), jag styr inte postens hantering.
men att jag skickade som jag gjorde var att jag den dagen var stressad och ville ge dig dom så fort som möjligt. och att jag gav dig dom största och finaste jag hade och därav så passade inte mina riktiga plantboxar. har bett om ursäkt och erbjudit dig att skicka tillbaka.
Redigerat av flaxss: 01-03-2009, 19:57
|