Thomas du har terrat mig både här igenom PM och på hotmailen, exempel har du skickat obegripliga Pm med bara en massa frågetecken. förutom det så brukar du vara efter mig på andra forum. exempel skickade du en fårbild i ett inlägg som pekade mot mig. och får vet ju folk vad det ibland står för.
jag har förklarat på hotmailen vad som hänt men du har varit riktigt otrevlig själv, exempel sa du att jag inte brydde mig och bara är ute efter folks pengar. inte konstigt att man blir irriterad av sådana saker. och som jag sa så skickade du plantorna tillbaka så får du pengarna tillbaka och du VET att jag skrev så i höstas 2008.
och det var i OKT har jag för mig, och nu kan du inte komma här och kräva pengar tillbaka när du antagligen själv tagit död på dom av dålig skötsel.
då jag inte fick några plantor i okt-nov 2008 så borde dom ju då levt?
hade du varit smart så hade du skickat plantorna och fått pengarna. om du nu inte blev nöjd. det brukar folk göra.
och att hänga ut folk så här SKULLE jag aldrig göra. och sådana här saker tas privat.
att jag blockat dig överallt TROR jag att du FÖRSTÅR av hur du beter dig när du skriver till mig. och jag vill inte ha mer att göra med dig NÅGON SIN I MITT LIV verken i REAL LIFE eller på NÄTET. även om jag inte har nåt större val på nätet.
Redigerat av flaxss: 04-03-2009, 21:50
|