Nu har jag fixat en egen domän till Surte Trädgårdsmarknad:
www.tradgardsmarknad.se Jag har numera ett webbhotell med plats för 10 domäner så jag behövde bara lägga ut 29:- för domänen (det var extrapris) och det gjorde jag så gärna! Så nu har vi en hemsida som kan ligga kvar från år till år och vi kan fylla på med bilder och så.
Känner ni någon som behöver en hemsida så gör jag dem för ca. 1000:- plus avgift för domänen. Då får de också webbhotellplats för första året. Sedan kan det handla om en årlig kostnad på 2-300:- för webbhotell och domän.
Jag har även en annan liten idé som ni kan fundera på: en surte trädgårdsmarknad-bloggMan kan ha en blogg där flera kan skriva i nämligen. Då behöver det inte bli så mycket jobb för var och en och man kan göra ett litet inlägg nu och då bara. Samtidigt kan man få support av de som vet hur man gör. OBS: det är superlätt att blogga. Det kan ju handla om trädgård i största allmänhet sådär och vilka växter som ska säljas på marknaden och lite alltmöjligt. Är det någon som vill vara med på en sådan gemensam blogg? Ett exempel är att man har en eller två dagar var att blogga på.