Jag förstår att du är trött på att det luktar kattpiss!
Jag älskar katter och föder upp katter men jag förstår mycket väl de som inte tycker om katter, jag vill inte heller ha främmande katter som kissar på mina utemöbler osv. (Fast egentligen är det utekattägarna som man ska vara irriterad på

)
Ett sätt att skrämma iväg katter är att sprida ut fertil-hankatt kiss i landen det brukar inte lukta så farligt eftersom det hamnar i jorden, dock kan det säkert i viss mån dra till sig löphonor och de är inte alltid så roliga när de galer utanför fönstret...
Jag har prövat några "gröna kulor" som finns på zooaffären, kommer inte ihåg vad de heter men det fungerade bra hos mig för att hålla utekatterna borta från landen. Citron verkar avskräckande för många katter, kan vara värt att prova att lägga ut eller spreya pressad citron. Spruta vatten på katterna kan fungera. Det finns "fy-spray" som man sprayer på t.ex. möbler (inte på växter, egen erfarenhet... ) men jag har inte haft så bra erfarenheter av det.
Det som är viktigt är att du tvättar balkongen med något som tar bort urinlukten, t.ex. attiksprit, urine-off eller piss-off. Det finns flera olika märken på urinborttagare, en del har citrondoft. Tvätta nogrannt och flera gånger, tänk på att klorin kan dra till sig katter.
Ring kommunen och be om hjälp med situationen, är katterna dessutom sjuka måste de tas omhand. Om din granne ger katterna mat kan det vara så att h*n ses som ansvarig för katterna.