Hej alla.
I den förra tråden om det här, gav folk klartecken för den här diskussionen, trots att den inte är växtinriktad. Om någon har svårt för att det snackas om annat i en tråd av alla de som finns att välja på, så välj en annan tråd att läsa. Lätt, eller hur?
La Strega behöver stöd och det kostar faktiskt inte på så himla mycket att ge det. Om inte annat, så kan vi väl i alla fall försöka låta bli att komma med negativa kommentarer som får henne, eller någon annan att verka oönskad här? Det här är ju ett ställe där man ska kunna få trevliga kontakter, såväl som bra trädgårdstips. Eller?
Om man har följt den förra tråden om La Stregas problem, så vet man också att trädgårdsarbete, om än ännu bara i liten skala, är ett av de sätt hon använder för att försöka bli frisk. Att etablera kontakt med oss andra blomtokar kanske kan bli ett steg i det långa loppet för att hon ska kunna få andra saker att tänka på och fokusera på. Det står jag gärna till tjänst med.
Jag hoppas att du La Strega använder HELA forumet och resten av odla-sajten och får lite tips om annat också, som du kanske får lust att prova på!
Jag höll på i 2 timmar igår för att formulera mig och skriva ett bra svar till dig. Tryckte på EN fel knapp och puts väck var alltihop... Vill i alla fall säga: Kämpa på! Jag har inte haft just dina symptom, men andra liknande och har äntligen, äntligen blivit bra, så ge inte upp! Kramar
--------------------
Tirre, zon 4
|