Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> E-on, överrumplad
          Monchichii
          Inlägg 12-03-2009, 18:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 139
          Medlem nr: 8 984

Jag fick nyss besök av två försäljare ifrån E-on på hos mig.
          De ville att jag skulle teckna ett elavtal som kallas för rörligtpris och avtalet är 1 år.
          Jag blev rätt överrumplad och jag skrev på ett kontakt direkt. Nu har jag 14 dagars uppsägning ifrån det avtalet om jag vill.
          Nu sitter jag och funderar om det var ett bra avtal eller om jag ska stanna kvar vid östkraft.
          Det kändes fel, för allt gick så fort och jag fick inte reflektera över varan de sålde.
          Vad anser ni? vad tycker ni om e-on? Har någon annan de som elleverantör här? Hjälp.

//M

--------------------
          zon 2.
          "Always throw spilled salt over your left shoulder . Keep rosemary by your garden gate. Add pepper to your mashed potatoes. Plant roses and lavender, for luck. Fall in love whenever you can"..Alice Hoffman, Practical magic

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Myosotis
          Inlägg 13-03-2009, 16:23
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

Jag har e-on. Efter Gudrun (fast då hette det väl fortfarande Sydkraft) var jag utan ström i 9 dygn, grannarna som har Kreab fick strömmen tillbaka efter bara ca. 2 dygn tror jag det var. Annars är det väl inget negativt precis, men jag tror det finns billigare och skulle egentligen vilja byta. Jag tycker verkligen du ska ångra dig, det är oförskämt av dem att överrumpla dig så och tvinga dig till ett beslut som inte känns bra för dig!! Blir du kund hos dem nu så har du ju liksom godkänt deras framfusiga försäljare.

--------------------
          Det ska gå.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2025, 17:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon