Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Loppmarknader i Ödsmål på helgerna, på lördag är jag med och säljer växter
          Lars-Olof Arvids
          Inlägg 05-03-2009, 11:09
          Länk hit: #1

Gäster

Varje lördag och söndag kl 10-15 är det numera loppmarknad i Ödsmål, ca 5 km norr om Stenungsund i Bohuslän. Närmare bestämt på Hästsport & Foder, strax öster om Ödsmålsrondellen, mot höger om ni kommer från Stenungsund. Nu på lördag (7/3) ska jag vara med och sälja växter där. Mest blir det krukväxter som blomstervaggor, aloe, pelargoner, syskonstjärna, peperomia, apostlalilja m fl, men även småplantor av lila spikklubba och kanske någon övervintrande iris eller daglilja. Vad de andra säljer vet jag inte, för det blir första gången jag är med.
          Välkomna!!!

Olle

Redigerat av Lars-Olof Arvids: 05-03-2009, 21:47

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lars-Olof Arvids
          Inlägg 14-03-2009, 21:17
          Länk hit: #2

Gäster

Även idag gick det bra att sälja både ute- och inneväxter. Den här gången var leksaker och barnkläder inte lika dominerande på de andra borden, utan det var väldigt mycket prydnadssaker av olika slag. Bl a hade de börjat med påsksaker. Nu ska det inte längre vara loppis varje helg, utan nästa blir om två veckor (28/3). Men den loppisen blir desto större, enligt arrangören.

Olle

Citera
          Meriona
          Inlägg 15-03-2009, 20:57
          Länk hit: #3

Gäster

CITAT (Lars-Olof Arvids @ 14-03-2009, 21:17) *
          Även idag gick det bra att sälja både ute- och inneväxter. Den här gången var leksaker och barnkläder inte lika dominerande på de andra borden, utan det var väldigt mycket prydnadssaker av olika slag. Bl a hade de börjat med påsksaker. Nu ska det inte längre vara loppis varje helg, utan nästa blir om två veckor (28/3). Men den loppisen blir desto större, enligt arrangören.

Olle

Förbenat att det inte blev av nu på lördag, för då hade jag kunnat komma och shoppa! Den 28:e är det gerbilutställning i Göteborg som vi ska vara med på, så det krockar. Jag skulle så gärna vilja köpa en liten planta av Inodorum om du nu hade det, för jag hade ihjäl det där enda fröet som hade grott, pga kaos/tidsbrist. Jag skäms! duh.gif Jag gjorde enligt anvisning, men det ville sig inte. Det är inte så att man skulle kunna tinga en till Surte-kalajset? shy.gif

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 09:40

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon