CITAT (Lars-Olof Arvids @ 15-03-2009, 22:11)

Om jag kommer till Surte lovar jag att du ska få en inodorum. Däremot kan jag inte lova till 100% att jag kommer då, för som jag tidigare har skrivit är det ganska krångligt att ta sig dit för mig som inte kör bil. Det är betydligt enklare att ta sig till Aröd (Ljungskile) eller Bräcke (Tjörn) där det också är växtmarknad samma dag. Men om det ordnar sig någorlunda smidigt med transport vill jag väldigt gärna vara med i Surte! Jag hoppas att det blir fler loppmarknader i Ödsmål framöver, även om det inte blir lika ofta som de hade planerat. Annars kanske du kan komma till trädgårdsfesten i Kungälv den 9/5?
Olle
Det är inte omöjligt med Kungälv alls, men jag har inte koll på vad som händer här det datumet, annars hämtar vi (Wilmer o jag) eller jag själv dig på väg till Surte, det är ju en världslig sak. En liten omväg är ju ingenting för en planta, vi åker om och om igen 80 mil för ett husdjur så vad är några mil extra för ett annat levande väsen?

Så nu kan vi väl nästan säga att det är bestämt att du bokar plats i vårt bagage till Surte?