Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jaha helt från ingenstanns fick sambon hund tankar han läste i expressen om hundar som ska avlivas om 2 veckor om dom inte får ett hem..... men eftersom att jag vill ha en "familjehund" så vandade tankarna vidare....hm sitter och drar fram och tillbaka i tankarna, katterna måste acceptera ett nytt yrväder...hm mycket att tänka på när det bara kom så där barnen är ju lyckliga så klart..och jag kan ju inte gå i sorg för evigt efter min älskade Mollie som plötsligt dog 2005 finns det verkligen flera som jag som har sådan sorg att man inte kan "byta ut"
ja det är mycket jobb med hund men det kan ge mycket gott med....men nu vet jag itne alls vad vi ska leta efter för hund..vill inte ha någon stor, hm Shetland Sheepdog finns i tanken, även Shih tzu, golden ja hm massor finns men en hund som kan vara med barn och katter ja nu fick ni veta att jag itne bara sitter i så och frön och blom tankar
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"