Rosmarin..Nej den är äldre, jag började fläta den 25aug 2007( jag kollade i gama inlägg, och därför vet jag när, hihi), och då hade jag nog haft den något år...och blivit nerklippt någon gång...men jag tyckte att grenarna blev så långa och rangliga att jag delade upp grenarna i 3 grupper och sen flätade jag så långt som möjligt, tog bort allt grönt på "stammen"och knöt ihop dom.
Sen försökte jag fortsätta att fläta lite mer varje gån den blev nerklippt. I höstas klippte jag ner den ända till det hopknutna...Jag trodde inte att den skulle klara den hårda klippningen...men jag hade fel som tur var. Det är verkligen en tålig växt som pryder upp var man än sätter den. sätter länken till när jag började om någon vill se den då .
klicka härSussieF..Vi har också fått tillbaka vintern, det har snöat ordentligt på många ställen, men här har det regnat ( massa karaffer fyllda med vatten

) och på dagen har vi haft runt 14, natten 8....Ingen vår temperatur direkt, men blommorna som är öppna håller ju längre..Hoppas det blir bättre till helgen, för jag vill att mina Passiknoppar öppnar sig..rent otroligt att den här så många knoppar..
Tack för era svar