Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vackert skit, men vem har lämnat det?
          amaira
          Inlägg 18-03-2011, 10:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

När nu skitfrågor är på tapeten... Vem har lämnat denna vackert skimrande och glänsande lilla hög?

Datum är 3 november 2010. Djuret i fråga lever just nu (när fotot togs alltså) på mängder av skalbaggar, därav alla kitinrester från skalbaggsvingar och skalbaggsben.

Som "måttband" brukar jag använda mina fingrar (eller tumme) i bild, när jag vill dokumentera storleken. tummenupp.gif

Aspiranter på högen är räv, grävling, igelkott. Räv och grävling finns det gott om här. Igelkott har jag inte sett på många år (men en granne såg en förra året). Mängden av grävling minimerar chansen av igelkott, tyvärr.

"Högen" ligger öppet och väl synlig, det pekar mot räv tycker jag. Grävlingen har väl i första hand sina "toaletter"? Men hur gör de när de är ute och går, och måste gå på toa? g.gif

Någon som kan hjälpa mig med tankar och kommentarer?

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-08-2025, 10:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon