Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ogräs eller inte?, Dåliga bilder
          La Fleur
          Inlägg 27-04-2011, 20:25
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 71
          Medlem nr: 41 954

Hej!
          Vi har en rabatt utanför hyreshuset som värden sagt att jag får göra vad jag vill med. Det är i princip ett hav av kirskål med några gamla växter här o där. En del lyckas jag identifiera men inte dessa tre.
          Tyvärr tog jag bilder med en dålig mobilkamera så det är kanske omöjligt att se?

Längst till vänster är ett mörkgrönt blad som kommer upp i tuvor här och där. Det nästan skimrar lite i blå/silver. Något luden både på ovansidan och undersidan. Inte slätt blad utan lite buckligt där nerverna är.

I mitten är ett ljusare grönt blad som kommer upp ett och ett. Det är inte ludet, smalnar av i slutet av bladet och har en ljus mitt.

Ännu en luden sak till höger. Samma som bilden där jag håller i en växt.

Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  P270411_21.090001.JPG ( 103.51k ) Antal nedladdningar: 56
          Bifogad fil  P270411_21.090002.JPG ( 47.96k ) Antal nedladdningar: 60

--------------------
          //Emma zon III-IV

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 08:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon