Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Problem slänt, Brant slänt vi ej behöver klättra upp och sköta!
          Annica Åström
          Inlägg 17-07-2011, 11:30
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5
          Medlem nr: 64 390

Hej! Vi har har en hög brant livsfarlig slänt i vår trädgård (har själv trillat handlöst bakåt flera meter uppifrån och dunkat rakt ner i stenplattor nedanför..måste va tjockskallig som inte dog:) på det plana delen av trädgården har vi plattor (utplats) massor med surfinor i krukor, trädäck o pool. Vilket framhäver den fula slänten ännu mer:( Vi har massor att plantera och jag har försökt ladda upp bilder men dom var förstora. En del vet jag vad det är men inte allt för vi har fått en hel del, nordisk stormhatt 2m hög, liljor, hosta, mycket olika marktäckare m.m det som är svårt tycker jag är att struktura upp allt innan vi börjar gräva ner det..nån som vet eller kan ge tips om hur vi ska tänka..
          Det måste kunna växa upp till något snyggt som ej behöver trampas upp o skötas.
          Nu har vi testat olika alternativ men tagit bort allt o grävt om slänten för att försöka få den mer strukturerad!
          Bifogade miniatyrbild(er)
          Bifogad bild

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 01:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon