Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad odlar ni?
          Pyssel-Fia
          Inlägg 17-02-2013, 01:00
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 37
          Medlem nr: 14 543

Vad odlar ni i era växthus och hur mycket får man plats med?
          Är nyfiken på vad ni andra prioriterar att odla? För det blir väl så för de flesta av oss att man inte riktigt får plats med allt...
          Jag hade tidigare ett väldigt litet växthus, ca. 6kvm, men det blev fullkomligt demolerat i en storm, så i vår ska vi bygga ett nytt, betydligt större.
          Först tänkte jag 15 kvm, sedan blev det 18, och nu tror jag att jag har bestämt mig för 24 kvm (6x4 m).
          I detta hoppas jag få plats med det mesta, men har svårt att beräkna hur mycket som får plats.
          Jag har redan sått en väldig massa chili och paprika. Sedan vill jag ha tomater, 7-8 olika sorter, gurka, kanske någon melon, physalis... sedan har jag inte kommit längre.

Nyfiken på vad ni odlar och hur stort växthuset är. Vill också gärna veta hur många plantor av varje ni får plats med.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-06-2025, 08:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon